  • Data: 2010-02-02 13:30:19
    Temat: Re: TVP Historia - dla kogo nadajš?
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > E? przecie o całkiem czym innym rozmawiamy sobie. Wątek o CP to był
    > obok, tu rozmawiamy o tym, jak se dołożyć do CP kanały z Astry. A to
    > akurat w każdej platformie to samo wychodzi, bo wszystkie są na Hotbirda.

    jedna tv Farvał jest na astrze ;-)

    > No ale mówisz, że ten konwerter musi mieć dużą czaszę.

    powinien, ale działają też na mniejszych

    > Więc po co mam
    > wywalać 120zł na konwerter? Zwłaszcza, że kurde, właśnie dałem 80zł za
    > bliźniaka.

    pospieszyłeś się.

    > No to już Cię nie rozumiem. Da się czy nie? :D

    da się. nie dam Ci 100% gwarancji bo małych czasz prawie nie używam,
    ale montowałem monobloki na 60 cm.
    naprawdę nie wiem co Ci poradzić. pozostaje pokombinować z dodatkowym
    uchwytem i przełącznikiem. jak się domyślam pojedynczy konwerter masz w
    zapasie.
    http://www.allegro.pl/item895779428_zez_uniwersalny.
    html
    http://www.allegro.pl/item893935899_przelacznik_dise