  • Data: 2010-02-02 17:58:57
    Temat: Re: TVP Historia - dla kogo nadają?
    Od: "LEHKO" <l...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hk91to$s7u$2@news.interia.pl...

    > Dwie przeciwne opcje.

    > Nie wiem, tak sprzedawca mówił, że nie ma zezujących bliźniaków. Może
    > się mylił, nie jestem specjalistą. Ledwie sam zainstalowałem na razie
    > pojedynczy. Z bliźniakiem pewnie się wyłożę.

    Kup sobie poprostu monoblocka czyli bedzie odbieral HB i Astre, ewentualnie
    monoblocka TWIN'a jeżeli chcesz odbierac astre oraz HT na 2 dekoderach, bądz
    jednym z podwójną głowica. Osobiście u rodziców zamontowałem monoblocka
    single na antenie 60 N i wszystko smiga nawet jak sa deszcze, sniegi itd
    jakość sygnalu HB cos okolo 60 z astry ok 30. Fakt ze ustawilem konwerter z
    naciskiem na wiekszy sygnal z HB bo z astry tylko tv TRWAM sie oglada.
    Podejżewam ze na 80cm nie musialbym szukac kompromisu. Sory ale nie używam
    okreslen typu blizniak, czworaczki, czescioraczki itd...