  • Data: 2010-02-02 21:24:16
    Temat: Re: TVP Historia - dla kogo nadają?
    Od: "LEHKO" <l...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hka2p0$cej$1@news.interia.pl...

    > Tylko jak to się ustawia? Bo tu montowałem na czuja. Antenę ustawiłem
    > mniej więcej na kąt 31, konwerter przekręcony w bok i tak długo kręciłem
    > anteną na boki, aż się pojawił pasek na dekoderze. Tylko jak przełączę
    > przecież dekoder na innego satelitę, to wtedy znów stracę synchronizację
    > z pierwszym. Takie ustawienie, żeby łapało oba pewnie dość trudne jest :(

    Jezeli masz juz ustawiona antene na satelite HB, to tylko zakladasz
    konwerter monoblock, w ustawieniach wlaczasz obsluge diseqc, ustawiasz w
    dekoderze ktory LNB na hotbird ktory na astre i wszystko. W skrocie zamontuj
    monoblocka i przekrec go mniej wiecej tak jak single masz zalozony, wtedy HB
    zlapiesz a astre dostroisz krecac konwerterem, oczywiscie kosztem jakosci z
    HB. Konwerter HB musi byc przekrecony iles tam stopni w zaleznosci od
    polozenia w europie i jezeli go przekrecasz to automatycznie drugi lnb ktory
    powinien lapac astre ucieka nam z ogniskowej ktora daje nam antena na astre,
    dlatego trzeba zlapac jakis sensowny kompromis.