  • Data: 2011-04-07 13:41:53
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-07 09:05, Cavallino pisze:

    > Wiadomo, że frytki muszę być inne.
    > Ale przy kilkukrotnym skoku ceny, to wszystko są drobiazgi.

    Akurat nie koniecznie kilkukrotny. Tu była różnica rzędu 80kPLN
    i za to miałeś dużo mocniejszy silnik, inny układ sterowania,
    większe,mocniejsze hamulce, większe i ładniejsze felgi, inny
    układ kontroli trakcji, lepszą _gwarancję_ i ogólnie jeszcze sporo
    detali, po których widać, że to jest "lepsze" auto.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)