  • Data: 2011-01-13 11:16:06
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-13 10:51, kamil pisze:

    > I RWD w zakrety 270 wchodzisz zawsze z pelnym gazem i tak je
    > przejezdzasz. Aha.

    Stwierdzasz? Czy pytasz się? A może żalisz?

    > Hehe, ja wyskoczylem? Kolego, cala dyskusja zaczela sie od twojego
    > 1000KM BMW na youtube, post z 12/01/2011 02:35.

    Skoro pisałem o wyczynowym aucie, to po co zmieniasz temat o
    kapelusznikach w cywilnych autach?

    > Nie pal wiecej tego swinstwa, nie dosc ze szkodzi, to jeszcze bedziesz
    > miec klopoty, kiedy mama znajdzie.

    Słuchaj, wycieczki personalne odpuść sobie, bo naprawdę nie wiesz z kim
    piszesz i po co Ci to? Nie palę nic takiego ani nic nie używam, jeśli TY
    to robisz, to współczuję i nie oceniaj innych przez Swój pryzmat.