  • Data: 2011-01-13 11:50:49
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-01-12 22:14, Tomasz Pyra wrote:

    > No właśnie pooglądaj wyniki.
    > Na luźnych nawierzchniach wygrywa AWD, na suchym asfalcie FWD, a RWD
    > nigdzie nie wygrywa.

    ROTFL! :-) RWD jest bardzo mało popularne ponieważ rzadko ktory samochód
    RWD nowoprodukowany ma homologacje rajdową. Dlatego większość
    startujących RWD to samochody z lat ~90. A jednak....

    Klementowicz w 44-tym rajdzie Krakowskim zajęli pierwsze miejsce w
    generalce! Później BK2 ich wykluczyło za nieregulaminowe nawiercenia w
    drzwiach! Uwzgledniając ze mogło to mieć jakiś minimalny wpływ na wynik,
    to i tak: Słabe RWD (318is) z ~92r pokonuje wszystkie AWD i FWD.

    http://www.rallyonline.pl/index.php?1&modex=pnews&pg
    _%5Bgo%5D=6300&s=16228

    Klementowicz 318is wygrywa rajd Karkonoski. Ani on nadzwyczajnie mocny,
    ani nie ma dobrego zawieszenia a jednak...

    http://www.rajdy.v10.pl/Rajd,Karkonoski,Klementowicz
    ,wygrywa,pod,Sniezka,33317.html

    W klasyfikacji gości akurat, ale: AWD, AWD, RWD...

    http://rajdy.hoga.pl/rajdy_full.asp?strona=1&id=1311
    7

    To już zaczynasz odszczekiwać ?

    PS: Nie chce mi się szukać więcej...