  • Data: 2017-04-03 15:15:38
    Temat: Re: TVN Turbo
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-02 o 17:34, nadir pisze:

    > Ale kto powiedział, że się bali? ASO po pierwsze nie wyjdzie poza
    > standardowe procedury, jak samochód opuścił fabrykę z czterema
    > biegami, to taki miał pozostać na wieki.
    > Druga sprawa, to jeżeli masz na myśli ASO FSO czy FSM, to to były
    > zwykłe państwowe zakłady pracy, oni mieli i tak zapłacone czy
    > przerobiliby skrzynie czy nie. To po co się przepracowywać, jak nie ma
    > tego w standardowej usłudze?
    > Ci lepsi mechanicy z takiego ASO po godzinach dorabiali w prywatnych
    > warsztatach, tam to była inna robota i pieniądze, to i skrzynie z 4 na
    > 5 biegów przerabiali.

    Właściciel tego FSO dobrze znał kierownika. Często za małe "datki"
    załatwiał mu części do auta które dla innych "normalnych" klientów były
    niedostępne. Na wymianę skrzyni z jakichś powodów się nie zgodził. Można
    mu wierzyć że faktycznie mogło z tym być za dużo kłopotu, a może miał
    jakieś inne obiekcje których nie ujawnił. Zresztą to się wydaje być w
    miarę oczywiste, gdy weźmiemy pod uwagę to że żaden mechanik (w innych
    warsztatach) nie chciał się podjąć wymiany.