  • Data: 2017-04-04 00:24:29
    Temat: Re: TVN Turbo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 3 Apr 2017 15:16:49 +0200, Trybun napisał(a):

    > Jednym słowem chcesz powiedzieć że mogli w cenniku nie mieć ceny na taką
    > usługę? Trochę to niepoważne, ale i tego nie można wykluczyć.

    No spróbuj dziś pojechać do ASO i zapytaj ile by kosztowały nieseryjne
    modyfikacje samochodu.
    Powiedzmy choćby przełożenie skrzyni biegów na taką z innego modelu.

    Na 95% grzecznie Ci odmówią.

    > Nie, nie chodzi o Poldka a FSO 1500 - czyli o następcę "Dużego Fiata", i
    > podmianę w nim starej fiatowskiej 4ki na polonezową 5kę.

    No ja rozumiem.
    Chodzi mi o to że nie musi to być wcale technicznie skomplikowane żeby
    stacja _autoryowana_ tego odmówiła.