  • Data: 2017-04-04 23:51:52
    Temat: Re: TVN Turbo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 4 Apr 2017 11:22:43 +0200, Trybun napisał(a):

    > Oj, zupełnie inne czasy. Kiedyś w krajowych ASO można było patrzeć co
    > też mechanicy wyprawiają z naprawianym autem.

    No ale to też inna sprawa.
    Bo tu nie chodzi o podejście do klienta, a o to czy oferują niestandardowe
    usługi takie jak przerabianie wersji wyposażenia.

    > Tłumaczyli to trudnościami, skomplikowaniem takiej operacji.

    Sądzę że trafiłeś po prostu na jakąś miernotę, bo skrzynię biegów to
    naprawdę można wymienić.
    Te późne 125p miały takie same skrzynie jak Polonezy i prawie na pewno były
    plug&play.