eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN Turbo › Re: TVN Turbo
  • Data: 2017-04-04 12:46:57
    Temat: Re: TVN Turbo
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
    news:58e3650e$0$5160$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2017-04-03 o 16:59, yabba pisze:
    >>
    >>>>>
    >>>>
    >>>
    >>> Problem jak widać złożony.. Bo i z jednej strony mechanicy nie chcieli
    >>> podejmować się przekładki, a z drugiej nie ma żadnych podstaw żeby nie
    >>> wierzyć Krisowi, który twierdzi że dało się to zrobić nawet w własnym
    >>> zakresie.
    >>
    >> Od pewnego któregoś roku produkcji FSO1500 było w pełni kompatybilne z
    >> Polonezem jeśli chodzi o skrzynie biegów - miały już skrzynie te same co
    >> Polonez: 5 biegów i ukośny lewarek. Jako ciekawostka, to podobno były
    >> nawet skrzynie 4 biegowe z ukośnym lewarkiem.
    >> Jak napisałem powyżej, wcześniejsze serie FSO miały kilka niuansów
    >> różniących od Poloneza, ale nie były to przeszkody niedopokonania w kilka
    >> godzin.
    >> Mechanikom się po prostu nie chciało kombinować jak mieli łatwy zarobek z
    >> innych prostych napraw. A w tym Fiacie, to może trzeba bylo wyciąć otwór
    >> w podłodze na lewarek, zmienić pedał sprzęgła z pompą sprzęgłową na pedał
    >> z linką, może trzeba było coś wyciąć albo zaślepić w ścianie grodziowej,
    >> zdemontować zbiorniczek plynu i rurki do wysprzęglika, może jeszcze
    >> dobrać nową linkę i zębatkę do prędkościomierza? A potem klient i tak by
    >> narzekał, że mu linka sprzęgła skrzypi w pancerzyku. :)
    >> Chyba, że to omawiane FSO1500, to był w rzeczywistości jakiś egzemplarz
    >> PF125p z serii MonteCarlo albo Acropolis z nietypowym silnikiem i pracy
    >> byłoby jeszcze więcej. :))
    >>
    >
    > I właśnie może być "pies pogrzebany" Gdy Poldek wszedł do produkcji to
    > zmodernizowano również następcę Dużego Fiata, na tyle żeby jak najwięcej
    > części i elementów (w tym skrzyni biegów) było ze sobą kompatybilnych.
    > Kris mógł mieć już tą późniejszą wersję.
    >

    Wcześniejsze też były wymienne, ale nie na zasadzie plug&play. Przy wymianie
    trzeba było włączyć myślenie.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: