  • Data: 2012-02-16 10:38:07
    Temat: Re: TV cyfrowa a kablowa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Niekoniecznie - mlodziez ma komputer, szkole, internet,
    > i filmografie na internecie i duzy telewizor, i inne
    > rozrywki .. i ile mozna siedziec w kinie ....

    Też mam takie wrażenie. Pamiętam czasy, kiedy na niektóre
    filmy rozdawano bilety do kina za darmo. Nawet nie wszystkie
    były największym badziewiem. W kinach było pustawo, a czasem
    nawet całkiem pusto (---> patrz: zbiór pusty). Nakładały się
    na to również inne przyczyny, ale poza wymienionymi jest też
    taka, że ludzie za bardzo nie cenią sobie darmochy. Przecież
    ich stać, by zapłacić.

    --
    Jarek (kelner, jeszcze raz woda minieralna i pakiet socjalny)