  • Data: 2012-02-16 23:06:49
    Temat: Re: TV cyfrowa a kablowa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Robert_J napisał:

    > Wystarczy bez sensu założyć cenę najniższego pakieu (Twoje
    > 20 zł) i całe rozumowanie bierze w łeb ;-). Cena takich
    > pakietów to kilka zł. Czasem 2, czasem 5.

    "Moje", to było nawet trochę więcej niż 20, ale wynikało to
    nie z założeń, tylko z tak zwanego rozeznania rynku. Tak jest
    w Warszawie -- tu ludzie podobno bogatsi, nikt im nie oferuje
    kabla za piątaka.

    > Przy 5 zł uzbierać pół miliona? Nieźle ;-).

    Jak 5 zł, to nie pół bańki, tylko stówkę. Liczyem dla
    jednego (tego konkretnego, co o nim pisałem) bloku.

    > Napisałem Ci, kilka złotych.

    No tak, jak nie ma na własną antenę (albo jak ktoś życzliwy
    wytłumaczy, że w 99% się nie da), to trzeba co miesiąc po
    te kilka złociszy odkładać na to, co bogaci mają za darmo.

    > Jeśli czujesz się obrażony to proponuję Ci pozwać choćby TP
    > za wprowadzenie pakietu telefonicznego ;-)

    Nic mnie z TP nie łączy, więc byłoby mi trudno pozwać. Ale
    to jest co innego. TP najpierw była monopolistą, a później
    "operatorem wyznaczonym do świadczenia usługi powszechnej"
    i musiała oferować pakiet, za który należało się dofinansowanie
    z budżetu. Zresztą ktoś chciał tepsę za nazwę pozywać, ale nie
    zdążył -- teraz to się nazywa "pakiet podstawowy" (a tepsa nie
    jest już "wyznaczona"). Jeśli prywatny przedsiębiorca nazywa
    "pakietem socjalnym" coś, na czym zarabia, to brzmi to jakoś
    tak buracko. Zresztą ja bym się bał, że mi jakiś UOKiK da
    łupnia za coś takiego.

    > Zależy na jakie zasoby.

    Zależy jakie zasoby i jak często kablarz chce je odnawiać
    z funduszu socjalnego, na który mu się składają emeryci.
    Jak na przykład lubi lepsze fury i chce je zmieniać częściej
    niż co dziesięć lat, to nawet kilka bloków musi się zrzucać.

    --
    Jarek