  • Data: 2012-02-16 15:51:57
    Temat: Re: TV cyfrowa a kablowa
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wielu ludziom wystarcza, tak trudno to zrozumieć?

    Przecież napisałem że nie mam nic do tego co kto ogląda :-).
    Bez Twojego uświadomienia wiem, że wielu jest ludzi którym
    to wystarcza. Ale zmartwię Cię, większości jednak nie
    wystarcza :-).

    > Poza tym
    > nie kilka, ale coś koło dwudziestu.

    Dokładnie 14, z czego do oglądania nadaje się kilka. No,
    chyba że ktoś jest miłośnikiem Polonii, TV6 lub Pulsu ;-).
    Tak naprawdę patrzeć można raptem na 7-8.

    > Do tego nie potrzeba kalkulacji w dziedzinie liczb
    > zespolonych.

    Wystarczy bez sensu założyć cenę najniższego pakieu (Twoje
    20 zł) i całe rozumowanie bierze w łeb ;-). Cena takich
    pakietów to kilka zł. Czasem 2, czasem 5.

    > W przytaczanym przypadku, zakładając robienie remontu co
    > kilkanaście lat, gdyby zwiększyć fundusz remontowy o
    > *najtańszy*
    > dostępny pakiet kablówki, to by się w tym czasie uzbierało
    > około
    > pół miliona złotych.

    Przy 5 zł uzbierać pół miliona? Nieźle ;-). Globalna kwota
    nie ma większego znaczenia, ważne ile to daje na jedno
    mieszkanie. Na pewno w spółdzielni z 10.000 mieszkań to
    nawet w rok uzbierasz te pół bańki, tyle że musiałbyś
    postawić kilkaset azartów :-).

    > Nie wiem ile się płaci za "pakiet socjalny"

    Napisałem Ci, kilka złotych.

    > (ani nie wiem kto go tak głupio i obraźliwie nazwał)

    Jeśli czujesz się obrażony to proponuję Ci pozwać choćby TP
    za wprowadzenie pakietu telefonicznego ;-)

    > ale nawet
    > ćwierć bańki, to niezły grosz.

    Zależy na jakie zasoby.