  • 21. Data: 2010-09-02 20:21:19
    Temat: Re: TV LCD 42
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 02 Sep 2010 21:20:26 +0200,
    konieczko <t...@o...pl> screamed:

    > A ty chlopcze wiesz o tym ze przy odsiwerzaniu powyzej 25 ramek/s
    > ludzkie oko nie zauwaza nic poza mryganiem?

    Jak najbardziej zauważa, zwłaszcza kątem oka.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 22:21:00 user up 12548 days, 10:16, 1 user, load average: 0.30, 0.89, 0.99 ]

    If dolphins are so smart, why did Flipper work for television?

  • 22. Data: 2010-09-02 20:42:27
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Nastepny przyglup .

  • 23. Data: 2010-09-02 20:53:06
    Temat: Re: TV LCD 42" i 47" - proszę o opinię
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Pszemol wrote:

    > To się "u nas na wsi" w Krakowie nazywało "czincze"

    Kierownik sie mnie kiedyś pyta (wypisywał fakturę czy coś):
    - Jak się pisze "czincz"?
    - ...c... yyyy.... napisz RCA - to to samo. ;)

    Mirek.

  • 24. Data: 2010-09-02 21:33:06
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Oczywiście 200/240Hz, przez analogię, powinno być jeszcze lepsze
    > ale nie wiem czy różnicę widać aż tak wyraźnie jak przy 50->100Hz.

    Czy te 200Hz ni będzie ok dla obrazów 3D naprzemiennie ?
    to mamy wtedy po 100Hz dobrze rozumuję ?

    pozdro
    blur

  • 25. Data: 2010-09-02 21:33:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nastepny przyglup .

    Świat pełen jest przygłupów - tylko Ty jeden mądry :-)

    Gdybyś jednak chciał byś jeszcze mądrzejszy to sobie poczytaj:
    http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see
    .htm

  • 26. Data: 2010-09-02 21:46:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "blur" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup

    > Czy te 200Hz ni będzie ok dla obrazów 3D naprzemiennie ?
    > to mamy wtedy po 100Hz dobrze rozumuję ?

    Telewizory wspierające 3D to zupełnie inna półka cenowa... :-)
    Nie sądzę abyś znalazł coś poniżej 1500-1800 dolców.

  • 27. Data: 2010-09-03 20:45:44
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Czy coś z tymi TV jest "nie tak" czy po prostu technologia tanieje w
    > oczach?

    Przemol Ty nie kombinuj tylko kup plazmę Panasonica z NeoPDP - obraz w
    porównaniu do LCD jest niebo a ziemia :-)

    brat

  • 28. Data: 2010-09-03 20:59:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "bratPit" <k...@o...pl> wrote in message

    > Przemol Ty nie kombinuj tylko kup plazmę Panasonica z NeoPDP
    > - obraz w porównaniu do LCD jest niebo a ziemia :-)

    Brat, ty mi tu nie kombinuj tylko powiedz lepiej co to NeoPDP... :-)

  • 29. Data: 2010-09-03 21:15:05
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Brat, ty mi tu nie kombinuj tylko powiedz lepiej co to NeoPDP... :-)

    to jest taki ekran/technologia/whatever że TV się sam ogląda :-)
    a tak serio oglądając taki TV podpięty pod dekoder HDTV i włączony np mecz
    widzisz że trawa to trawa a nie jakieś zielone ciapki jak to ma miejsce w
    LCD-ku, czern to czern, nie swieci Ci w pokoju ze juz nie trzeba wlaczac
    oswietlenia,
    na prawde rewelacja,
    no tylko kosztuje (nie wiem jak w stanach ale i tak pewnie taniej niz w
    europie),

    brat

  • 30. Data: 2010-09-03 21:44:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    bratPit napisał:

> [...]
    > miejsce w LCD-ku, czern to czern, nie swieci Ci w pokoju ze juz
    > nie trzeba wlaczac oswietlenia, na prawde rewelacja

    W życiu by mi do głowy nie przyszło żeby oglądać mecz, nawet
    w telewizji. Więc się pewnie nie znam. Ale nawet na zwykłym
    netbooku dziesięciocalowym widzę, że trawa to trawa -- jeśli
    oglądam zdjęcie zrobione choćby i marnym aparatem. Ale gdy
    to film z DVD, to już raczej spodziewm się ciapek.

    Nie przypominam sobie bym przyglądał się kiedykolwiek trawie
    w wersji HDTV (w ogóle rzadko oglądam whateverTV), ale coś mi
    się nie chce wierzyć, że zauważalny wpływ na percepcję trawy
    ma sam monitor. Raczej rozdzielczość, a konkretnie kompresja
    i związane z nią straty.

    Technikalia rozdielczościowo-kompresyjnie, to nie jest jedyny
    problem i koszt nadawców telewizyjnych przy przejściu na HD.
    Nawet nie najważniejszy. Realne kłopoty i koszty, to dopiero
    pudrowanie nosów żeby się nie świeciły i nie było widać każdego
    syfa, kombinowanie co tu zrobić, by widz nie gorszył się widokiem
    odcisków palców na szklankach. I w ogóle cała scenografia.

    -- Jarek

    PS
    Jeremi Przybora wspominał kiedyś, że jak robili pierwsze kabarety,
    a telewizja nie miała odpowiedniego materiału na spodnie, to prążki
    dorysowali kredką.

    --
    Telewizja pokazała
    A uczeni podchwycili