  • 1. Data: 2010-09-02 08:19:16
    Temat: Eagle - VIA pytanie
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    Zrobilem plytke dwustronna. Wykorzystalem autoruter i opcje followme.
    Powstalo troche przelotek ktore autoruter potworzyl samodzielnie.
    Teraz jak sprawdzam poprawnosc to mi podaje ze VIA maja bledy bo sa w
    20 warstwie przeznaczonej na wymiary i rzeczywiscie jak ja wyswietle
    to procz obrysu plytki sa obrysy przelotek. O co tu chodzi. Przeciez
    on sam wstawial przelotki a teraz sie czepia ze sa bledy :). Mieliscie
    podobna sytuacje?

  • 2. Data: 2010-09-02 11:04:06
    Temat: Re: Eagle - VIA pytanie
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    On 2 Wrz, 10:19, Dlabink <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > to procz obrysu plytki sa obrysy przelotek. O co tu chodzi. Przeciez
    > on sam wstawial przelotki a teraz sie czepia ze sa bledy :). Mieliscie

    Poprawka. Komunikat mowi "Drill Size" Layer 20. Wiec ma to cos
    wspolnego ze srednica otworu. Jednak zmienianie w DRC
    minimalnejsrednicy otworu nic nie zmienia. Znaczy zmienia, jak dam
    duzo wiekszy od tych co sa na plytce to wszystkie wywala z bledami.
    Ale nic to nie zmienia w stosunku do VIA ktore caly czas maja bledy i
    nie wiedzac czemu w warstwie 20

  • 3. Data: 2010-09-02 11:49:48
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.09.2010 13:04, Dlabink pisze:

> [...]
    > duzo wiekszy od tych co sa na plytce to wszystkie wywala z bledami.
    > Ale nic to nie zmienia w stosunku do VIA ktore caly czas maja bledy i
    Domyślny rozmiar odwiertu via jest niezgodny z tym w DRC. Osobiście do
    wykonania na frezarce używam wiertło 0.6 (25 mils) i średnicę auto, dla
    wykonania ręcznego (wiertłem 0.65) daję wiertło 0.5 (19.7 mils) i
    średnicę 1.4 (56 mils).

    Michoo

  • 4. Data: 2010-09-02 12:09:44
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

> [...]
    > wykonania na frezarce używam wiertło 0.6 (25 mils) i średnicę auto, dla
    > wykonania ręcznego (wiertłem 0.65) daję wiertło 0.5 (19.7 mils) i

    W DRC nie ma srednicy tylko minimalna srednica wiec co jest niezgodne
    bo nie bardzo rozumiem. Ustawilem minimalna na 1mils a VIA drill na
    0.5 mm i tez jest ten sam blad. Problem nadal nie rozwiazany. Poza tym
    dlaczego to wystepuje w 20 warstwie ktora jest dla wymiarow?

  • 5. Data: 2010-09-02 12:51:59
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.09.2010 14:09, Dlabink pisze:

    > W DRC nie ma srednicy tylko minimalna srednica wiec co jest niezgodne
    > bo nie bardzo rozumiem.
    Minimalna średnica wiercenia (24mils) jest większa od domyślnego
    wiercenia via (23.6mils).

    > Ustawilem minimalna na 1mils a VIA drill na
    > 0.5 mm i tez jest ten sam blad.
    1. Ustawiłeś na zakładce Sizes a nie przypadkiem Distance?
    2. 0.5 mm czyli 19.7 mils, tak?

    > Poza tym
    > dlaczego to wystepuje w 20 warstwie ktora jest dla wymiarow?
    Bo ROZMIARY odwiertów są niezgodne ze specyfikacją a warstwa 20 Dimension.

    Michoo

  • 6. Data: 2010-09-02 13:06:52
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    > 1. Ustawiłeś na zakładce Sizes a nie przypadkiem Distance?
    > 2. 0.5 mm czyli 19.7 mils, tak?

    Wczesnij juz pisalem ze jak zmienilem Drill Size na bardzo duzy to
    wywalilo mi bledy dotyczace wszystkich otworow bo wtedy byly mniejsze
    wiec teoretycznie wszystko jest ok. Ale teoretycznie bo w przypadku
    VIA co bym nie ustawil to nie dziala i caly czas sa bledy.

  • 7. Data: 2010-09-02 13:17:52
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    Juz wszystko jasne. To nie w DRC byl problem tylko w NET Class ktore
    sa istotniejsze. A ze byla tylko jedna wiec wogole zapomnialem o tym.