  • 1. Data: 2010-09-02 14:28:44
    Temat: TV LCD 42" i 47" - proszę o opinię
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy coś z tymi TV jest "nie tak" czy po prostu technologia tanieje w oczach?

    240Hz, 1080p, 42", 4xHDMI, PC-IN, 500cd/m2, 6.5ms response za $599.99 USD:
    http://www.circuitcity.com/applications/searchtools/
    item-Details.asp?sku=R104-4206

    240Hz, 1080p, 47", 4xHDMI, PC-IN, 500cd/m2, 4ms response za $799.99 USD:
    http://www.circuitcity.com/applications/searchtools/
    item-Details.asp?sku=R104-4700

    A może marka RCA nie jest tak popularna jak SONY czy Samsung?? :)

  • 2. Data: 2010-09-02 14:58:24
    Temat: Re: TV LCD 42" i 47" - proszę o opinię
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-02 16:28, Pszemol pisze:
> [...]
    item-Details.asp?sku=R104-4700

    > A może marka RCA nie jest tak popularna jak SONY czy Samsung?? :)

    Jezu chryste 240Hz normalnie toz to szok, zeby tak ewolucja postepowala
    jak belkot marketoidow byloby wspaniale.

  • 3. Data: 2010-09-02 15:20:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message

    item-Details.asp?sku=R104-4206

    item-Details.asp?sku=R104-4700

    > Jezu chryste 240Hz normalnie toz to szok,
    > zeby tak ewolucja postepowala jak belkot marketoidow byloby wspaniale.

    Ale o co Ci właściwie chodzi? Widziałeś jak telewizory LCD reagują na ruch?
    Zresztą nie o tym mowa - mi chodzi o ocenę tego sprzętu czy warto za tą
    cenę.

  • 4. Data: 2010-09-02 15:23:43
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > ruch?
    > Zresztą nie o tym mowa - mi chodzi o ocenę tego sprzętu czy warto za tą

    Ceny spadają bo teraz LED na topie, a RCA to pierwsze słyszę

  • 5. Data: 2010-09-02 15:54:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello blur,

    Thursday, September 2, 2010, 5:23:43 PM, you wrote:

    [...]

    > Ceny spadają bo teraz LED na topie, a RCA to pierwsze słyszę

    Musisz bardzo krótko żyć na tym świecie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2010-09-02 16:08:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Musisz bardzo krótko żyć na tym świecie.

    Wiesz Romanie, sam się dałem nabrać na markę RCA - po chwili
    zastanowienia przypomniało mi się, że oni już od jakichś 20-30 lat
    nic nie produkują jako firma znana z "pieska i gramofonu"...
    Znak towarowy RCA się teraz wyświechtuje u innych firm, niestety.
    Tak że chyba sobie te telewizorki odpuszczę.

  • 7. Data: 2010-09-02 16:52:26
    Temat: Re: TV LCD 42
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    konieczko <t...@o...pl> napisał(a):

    > Jezu chryste 240Hz normalnie toz to szok, zeby tak ewolucja postepowala
    > jak belkot marketoidow byloby wspaniale.

    Niby dlaczego bełkot?
    To amerykański odpowiednik europejskiego 200 Hz -
    4 razy częstotliwość odchylania 60 Hz w systemie NTSC.
    Zobacz, ile u nas jest telewizorów 200 a bywa i 600 Hz.

  • 8. Data: 2010-09-02 17:22:45
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    W dniu 2010-09-02 18:08, Pszemol pisze:

> [...]
    > Znak towarowy RCA się teraz wyświechtuje u innych firm, niestety.
    > Tak że chyba sobie te telewizorki odpuszczę.

    To tak samo jak z produktami foto marki Praktica, szmalc z Chin.

    --
    Filip.

  • 9. Data: 2010-09-02 17:23:41
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-02 18:52, Wmak pisze:

    > Niby dlaczego bełkot?
    > To amerykański odpowiednik europejskiego 200 Hz -
    > 4 razy częstotliwość odchylania 60 Hz w systemie NTSC.
    > Zobacz, ile u nas jest telewizorów 200 a bywa i 600 Hz.

    Przy 2Ghz przestaje mrygac ?

  • 10. Data: 2010-09-02 17:56:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Filip,

    Thursday, September 2, 2010, 7:22:45 PM, you wrote:

    > To tak samo jak z produktami foto marki Praktica, szmalc z Chin.

    Sorry panowie - ja rozumiem, że obecnie pewne marki nic nie znaczą.
    Ale te marki tworzyły historię. Ilu ludzi zna związki pomiędzy RCA,
    GE, Westinghouse, Thomson. Co dla Was znaczy napis "His Master
    Voice"? Ilu z Was wie, skąd się wzięła JVC? Itd.
    Kojarzycie gniazdo/wtyk RCA?

    Jak człowiek na grupie elektronicznej pisze "a RCA to pierwsze
    słyszę", to mi się naprawdę smutno robi :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl