    From: t...@w...pdi.net
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TP SA - jak to jest
    Date: Thu, 19 Dec 2002 08:27:43 +0000 (UTC)

    Kris <c...@p...com> wrote:

    > Czy dopuszczalne jest aby przez 020... , w trakcie surfowania możliwe było
    > automatyczne przekierowanie użytkownika na 0700... ?

    Jesli sie na to zgodzi to tak.

    > TP SA twierdzi, że są
    > strony z odpowiednim ostrzeżeniem które to robią! Użytkowników łącza TEPSA
    > wcześniej o takiej możliwości nie informuje.

    Po co ma to robic? Samo 0700 to jeden wielki przekret :-)

    > Co gorsza strony takie
    > ewentualnie proponują załadowanie małego "programiku" umożliwiającego
    > dostęp. Jeszcze ciekawsze jest to, że po jego załadowaniu następne
    > uruchomienie IE powoduje łączenie automatyczne już nie z 020... ale z
    > 0700...!

    Zalezy od tego na co zgodzil sie uzytkownik takie programiku.

    > Dyrekcja TEPS-y twierdzi, że wszystko jest OK - to jakoby świadomy wybór
    > użytkownika!

    To JEST swiadomy wybor uzytkownika. Wszedl na strone i zgodzil sie na
    zainstalowanie pornodialera. Problem zaczyna sie dopiero wtedy kiedy
    dialer zainstalowal sie bez wiedzy (a wiec i zgody) uzytkownika. Tylko ja
    mysle, ze tutaj bardzo trudno udowodnic zla wole TPSA czy temu kto na tym
    numerze korzysta. Dlatego 0700 to wlasnie jeden wielki przekret sluzacy do
    naciagania ludzi przez TPSA, wlasciciela 0700 i tego ktory ten numer u niego
    wykupil.

    > Może ktoś z tym już miał doczynienia? Jak walczyć?

    Bylo swego czasu bardzo duzo dyskusji na ten temat. Proponuje
    http://www.dejanews.com

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski