  • Data: 2002-12-19 08:27:20
    Temat: Re: TP SA - jak to jest
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Czy dopuszczalne jest aby przez 020... , w trakcie surfowania możliwe było
    > automatyczne przekierowanie użytkownika na 0700... ? TP SA twierdzi, że są
    > strony z odpowiednim ostrzeżeniem które to robią! Użytkowników łącza TEPSA
    [...ciach...]

    Dialer, bo tak nazywa sie ten maly programik, ktory zmienia ustawienia
    polaczenia
    dial-up'u w Twoim systemie (podmieniajac istniejacy numer 0202122 na
    0700...)
    jest uruchamiany przez Ciebie, z pelna (przynajmniej teoretycznie)
    swiadomoscia,
    co robi i czym moze to sie skonczyc.

    Mylisz pojecie surfowania po stronach z samym polaczeniem dial-up. Licznik
    0700 bije tak dlugo, dopoty nie klikniesz w 'rozlacz' i fizycznie Twoj modem
    nie zerwie polaczenia z tym numerem. Nie ma fizycznej mozliwosci
    'przekierowania' polaczenia 0202122 w trakcie jego trwania z numerem 0700!

    Laczac sie przez owy 0700... dajesz zarobic wlascicielowi tego dialera -
    czerpie
    on czesciowe zyski z Twojego 'dzwonienia' na ten numer. To, ze sciagnales i
    uruchomiles go laczac sie przez 0202122 nie upowaznia Cie do oskarzania za
    TPSA:) To niepowazne i nielogiczne, rownie dobrze taki soft mogles pozyczyc
    od znajomego na plycie :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006