  • Data: 2002-12-19 11:38:20
    Temat: Re: TP SA - jak to jest
    Od: Wojtek Bojdo/l <wojboj@_-wytnij'/'ptaka-_htcon.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <atqsvu$13l$1@foka.acn.pl>, Kris wrote:
    > Czy dopuszczalne jest aby przez 020... , w trakcie surfowania możliwe było
    > automatyczne przekierowanie użytkownika na 0700... ?

    W systemach firmy Microsoft - jest to mozliwe.
    O ,,dopuszczalnosci'' nie bede sie wypowiadal.

    > TP SA twierdzi, że są
    > strony z odpowiednim ostrzeżeniem które to robią! Użytkowników łącza TEPSA
    > wcześniej o takiej możliwości nie informuje.

    Twoje pretensje do TPSA sa niedorzeczne.
    Powinienes miec pretensje do firmy Microsoft, ktora nie zabezpiecza
    uzytkownikow przed ich czynami.

    > Jeszcze ciekawsze jest to, że po jego załadowaniu następne
    > uruchomienie IE powoduje łączenie automatyczne już nie z 020... ale z
    > 0700...!

    Nic ciekawego.
    Uruchomiony przez Ciebie program zmienia konfiguracje *Twojego* (tak,
    nalezacego do Ciebie, nie do Telekomunikacji Polskiej SA) komputera.

    > Nigdy z taką działalnością zagranicznych operatorów się nie spotkałem - czy
    > TP SA robi to legalnie?

    TPSA *nic* z Twoim komputerem nie robi.
    To takze *Twoj* modem wybiera numer.
    To, jaki numer wybiera *Twoj* modemy zalezy tylko i wylacznie od Ciebie.
    Jakbys korzystal z Netii byloby dokladnie tak samo.

    > Nie potrafię też powiedzieć co się dzieje po wyjściu z takiej strony - wg
    > mnie do końca sesji bije licznik jak dla 0700...
    > Może ktoś z tym już miał doczynienia? Jak walczyć?

    Zmienic system na FreeBSD lub Solarisa,
    lub ew. nie wchodzic na takie strony.

    --
    spragniony wiedzy praktycznej ?