  • Data: 2002-12-31 07:55:08
    Temat: Re: TP SA - jak to jest
    Od: "WoLF" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aup6qn$60u$2@news.onet.pl...

    > Wiedza i zgoda użytkownika sprowadza się do kliknięcia na obrazek/tekst
    (..)
    > a że skrypt podpięty pod link ściąga i instaluje dialera...

    Nie wiem dlaczego ciagle ktos próbuje mi wmówic, ze jakies sily nieczyste
    (nawet zwane ActiveX) cos mi mogą zainstalowac bez mojej wiedzy.
    Skrypt moze sobie sciagac co tam chce, ale nigdy sam nie zainstaluje tego co
    ściągnie.
    Nie uruchomi pliku .exe bez zgody uzytkownika

    ps oczywiscie pomijam przypadek powszechnie znanej (mam nadzieje, ale nie
    pewnosc) luki IE pewnych wersji pozwalające na uruchomoenie pliku .exe o
    znanej lokalizacji.

    a internet jest i bedzie niebezpieczny i mam nadzieje ze kiedys doczekamy
    takich czasów gdy kazdy kto sie zechce w nim poruszac bedzie musial przejsc
    odpowiednie przeszkolenie.

    kiedyś prawa jazdy tez nie istniały ;o)

    --
    WoLF