  • Data: 2002-12-23 18:38:57
    Temat: Re: TP SA - jak to jest
    Od: QLogic <e...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Pt, 20 gru 2002 14:38:02 GMT osobnik "Pearl"

    > Nie podam, bo robiłem to w lecie, poza tym głupotą byłoby
    > zapamiętywanie tych adresów, tym bardziej, że cel miałem inny.

    To coś Ci się zdawało, albo to guziczki na stronie, czy gdzieś w popupie
    Yes/No i tylko wtedy mogły oba działać tak samo, ale przecież żeby coś
    ściągnąć musisz wyrazić zgodę na to (chyba, że sobie włączyłem automatyczne
    ściąganie).

    > Musisz popracować nad logiką. Jeśli na rachunku są połączenia dłuższe
    > niż 15 min., tzn., że połączenia nie rozłączono automatycznie. Jeśli
    > są niedłuższe niż 15 min., tzn., że rozłączyliśmy się sami lub nas
    > rozłączyła Telekomunikacja.

    Automat, to automat. Jak ma 15 min to rozłącza po 15, a nie po 27.

    Aha, i tnij cytaty...

    QLogic
    cdr[at]o2[dot]pl