  • Data: 2002-12-20 14:38:02
    Temat: Re: TP SA - jak to jest
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WoLF" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:atutkh$ivd$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:atseka$4sm$1@news.tpi.pl...

    > Niemozliwe ! :-o
    > Podaj chociaz kilka takich adresow, jesli tak jest naprawde, oglosze sie
    > superlamerem publicznie, na tej grupie !

    Nie podam, bo robiłem to w lecie, poza tym głupotą byłoby zapamiętywanie
    tych adresów, tym bardziej, że cel miałem inny.

    > Niemozliwe !
    > Czyli po zainstalowaniu nie startuje wogóle, tylko czeka na restart i
    potem
    > startuje podstepnie ?
    > Prosba o dowód i moje oswiadczenie j.w.

    Tak trudno pojąć, że uruchomienie ładuje się do Autostartu?

    > Niemozliwe !
    > Jeśli TPSA ma obowiazek rozłączyć _po_ 15 min to połaczenia musza byc
    > dłuzsze nic 15 min :o)
    > A juz pomijajac sprzecznosć logiczna, to ta informacja jest taką samą
    bzdurą
    > jak i wszystkie powyższe, i dlatego:
    > Prosba o dowód i moje oswiadczenie j.w.
    > :o)

    Musisz popracować nad logiką. Jeśli na rachunku są połączenia dłuższe niż 15
    min., tzn., że połączenia nie rozłączono automatycznie. Jeśli są niedłuższe
    niż 15 min., tzn., że rozłączyliśmy się sami lub nas rozłączyła
    Telekomunikacja.
    KPW?

    Moja pomyłka dotyczy tylko maksymalnego czasu. Zamiast 15 min. powinno być
    30 min.
    15 min. dotyczy usług 0-700, natomiast 30 min. dotyczy dialerów.
    Jednak nie zmienia to w żaden sposób logiki mojego zapisu.

    Czas połączenia do usług audioteksowych jest ograniczony. Zgodnie z
    podpisaną umową ograniczenie czasu połączenia jest obowiązkiem usługodawcy.
    Maksymalna długość połączeń jest różna na danych taryfach i jest
    przedstawiona w dokumencie Taryfy i wynosi:

    45 minut dla usług transmisji danych (taryfa 1)
    30 minut dla dialerów (taryfa 5)
    10 minut (taryfa 8)
    15 minut w przypadku usług 0-700 i 20 minut w przypadku usług 0-701 dla
    pozostałych taryf

    Po określonym czasie połączenie powinno być rozłączone i aby dalej korzystać
    z wybranego serwisu, trzeba ponownie wybrać dany numer.

    Więcej informacji na:

    1: Audioteks - najczęściej zadawane pytania. Co to są Usługi Audioteksowe?
    W jaki sposób mogą być świadczone Usługi Audioteksowe? Co to jest infiks?
    Co należy zrobić, by...
    http://www.telekomunikacja.pl/biznes/df/audioteks/fa
    q.php

    2: Audioteks - najczęściej zadawane pytania. Co to są Usługi Audioteksowe?
    W jaki sposób mogą być świadczone Usługi Audioteksowe? Co to jest infiks?
    Co należy zrobić, by...
    http://www.telekomunikacja.pl/biznes/msp/audioteks/f
    aq.php

    3: Audioteks Audioteks to usługi o dwojakim charakterze: informacyjnym
    (0-701) rozrywkowym (0-700) Są one dostępne dla Abonentów telefonii
    stacjonarnej. Zasadą w realizacji tych usług jest podwyższona (w...
    http://www.telekomunikacja.pl/biznes/df/audioteks/in
    dex.php

    4: Audioteks Audioteks to usługi o dwojakim charakterze: informacyjnym
    (0-701) rozrywkowym (0-700) Są one dostępne dla Abonentów telefonii
    stacjonarnej. Zasadą w realizacji tych usług jest podwyższona (w...
    http://www.telekomunikacja.pl/biznes/msp/audioteks/i
    ndex.php

    --
    Pozdrawiam niedowiarku.