    From: "Szymon" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TP SA - jak to jest
    Date: Thu, 19 Dec 2002 08:26:00 +0000 (UTC)

    Kris <c...@p...com> wrote:
    > Czy dopuszczalne jest aby przez 020... , w trakcie surfowania możliwe
    > było automatyczne przekierowanie użytkownika na 0700... ? TP SA
    > twierdzi, że są strony z odpowiednim ostrzeżeniem które to robią!

    Witam,

    to nie jest sprawa TPSA. Jezeli sciagnales jakis dialer, uzyles go (w sensie
    kliknales myszka na OK czy na Yes), rozlaczylo Ci sie polaczenie, polaczylo
    Ci sie z innym numerem (0700xxxxx, inny 'ciekawy' numer) to jestes jak
    najbardziej sam sobie winien.

    Notabene, jestem w sieci codziennie (w sumie pare h intensywnie) i chyba 2
    razy w tym roku jakis dialer chcial sie 'dac sciagnac' - jakas stronka z
    crackami/serialami.

    Kolega juz cos sciagnal takiego, nadzwonil i teraz nie ma kto za to placic -
    i najlepiej cala wina zrzucic na monopoliste? Wyjatkowo - nie tedy droga.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn