  • Data: 2002-12-18 23:17:46
    Temat: TP SA - jak to jest
    Od: "Kris" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy dopuszczalne jest aby przez 020... , w trakcie surfowania możliwe było
    automatyczne przekierowanie użytkownika na 0700... ? TP SA twierdzi, że są
    strony z odpowiednim ostrzeżeniem które to robią! Użytkowników łącza TEPSA
    wcześniej o takiej możliwości nie informuje. Co gorsza strony takie
    ewentualnie proponują załadowanie małego "programiku" umożliwiającego
    dostęp. Jeszcze ciekawsze jest to, że po jego załadowaniu następne
    uruchomienie IE powoduje łączenie automatyczne już nie z 020... ale z
    0700...!
    Dyrekcja TEPS-y twierdzi, że wszystko jest OK - to jakoby świadomy wybór
    użytkownika!
    Nigdy z taką działalnością zagranicznych operatorów się nie spotkałem - czy
    TP SA robi to legalnie?
    Nie potrafię też powiedzieć co się dzieje po wyjściu z takiej strony - wg
    mnie do końca sesji bije licznik jak dla 0700...
    Może ktoś z tym już miał doczynienia? Jak walczyć?