  • 31. Data: 2010-12-16 08:15:07
    Temat: Re: TIR-y na śniegu
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:iebc6q$7sd$8@news.net.icm.edu.pl...

    > Ty debilu, co mam Ci odpisać?

    Opisz nam, jako już kiedyś żeś uczynił, jak przez dwa tygodnie wymieniałeś
    wiązki elektryczne w audi oraz jak rozwaliłes polo. Miałeś taki fajne
    zdjęcie jak stoisz obok wraku i się prężysz. BTW: wtedy funkcjonowałeś tez
    pod nickiem "kafar" i z radością opisywałeś, że lekarz cie pytał jaką
    stosujesz diete.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 32. Data: 2010-12-16 09:03:10
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Praw fizyki nie zmienimy. Taki TIR ma kilka osi, więc nacisk całego
    ładunku jest rozłożony i na oś (osie) napędowe przypada raptem 20%
    całego obciążenia. Tak więc i mniejsza jest siła, jaką może tak oś
    uzyskać do momentu poślizgu. W osobówce FWD mamy ok 60% nacisku na oś a
    więc proporcjonalnie 3x większą siłę "pociągową".
    Jacek

  • 33. Data: 2010-12-16 10:29:08
    Od: PaPi <...@...3>

    > Ale duży wpływ na brak perturbacji ma sieć dróg. Otóż u nas droga
    > krajowa ma szerokość 5m.

    Zadna droga krajowa w Polsce nie ma szerokosci 5m
    Minimum to 6.5m (pasy po 3.25) w przypadku remontu drogi dwucyfrowej.
    Wszystkie pozostale to szerokosc pasow ruchu po 3.5m + do tego opaska
    asfaltowa po minimum 0.5m. Czyli razem szerokosc "asfaltu" to minimum 8m.
    Do tego dochodzi pobocze gruntowe o szerokosci 1.5m.

  • 34. Data: 2010-12-16 11:03:24
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-12-15 16:20, tadek pisze:
    > może ktoś wie jak to jest z Truckami w USA. Jeżdżą zimą przez Góry
    > Skaliste i inne ,do Kanady i na północ Stanów śnieg tam też pada a
    > stosunkowo rzadko słychać o takich perturbacjach jak w Polsce gdzie
    > nie mogą podjechać pod byle górkę.

    odnośnie kierowców tirów to denerwuje mnie to, że jak jadę zgodnie z
    przepisami to mnie poganiają a jak oni zatarasują drogę to są świeci bo
    to nie ich wina. Rozumiem ich, mają ciężką pracę ale nie tylko oni więc
    niech się ćwoki opamiętają, że nie są sami na drodze.

    --
    krzysiek82

  • 35. Data: 2010-12-16 11:12:47
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Niedawno widziałem nagranie na youtubie jak ciężarówka w USA utknęła na
    podjeździe na czerwonym świetle i musiała cofać się z pół kilometra, żeby na
    płaskim nabrać rozpędu na pokonanie całego podjazdu. Z opisu wynikało, że
    była niezaładowana.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 36. Data: 2010-12-16 12:27:07
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-12-15 20:33, MariuszM pisze:

    > Sądzę, że większość z nich nie wie gdzie jest Polska, a co dopiero Zakopane:)

    w "Czykago" mogą wiedzieć ;)

  • 37. Data: 2010-12-16 12:36:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jacek

    > Praw fizyki nie zmienimy.

    Szkoda, ze znasz je trochę wybiórczo. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 38. Data: 2010-12-16 12:56:39
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-12-16 11:03, krzysiek82 pisze:

> [...]
    > to nie ich wina. Rozumiem ich, mają ciężką pracę ale nie tylko oni więc
    > niech się ćwoki opamiętają, że nie są sami na drodze.

    True, true...

    Nie dalej, jak wczoraj jadąc do roboty opieprzyłem gościa powożącego
    charakterystycznym tandemem za omijanie korka buspasem. Oczywiście cisza
    w eterze.
    Wracając z roboty widzę _ten sam_ tandem. Facet pyta się o warunki na
    Kościerzynę. Przed nim wiadukt. Próba podjazdu - nieudana. No i
    zaczynają się joby, że "ci tymi osobówkami to nie myślą, omijają, nie
    widzą, że mam problem...". No dobra - jak już taka sytuacja, to przecież
    nie będę omijał śniegiem, tylko postaliśmy w dwie osobówki daleko przed
    skrzyżowaniem, żeby sobie facet mógł cofnąć i z rozpędu wjechać. Ufff -
    udało się (oczywiście mimo wszystko paru kamikadze poszło pod prąd
    omijając całą sytuację :/). I co? I podziękował - "koledze z beczki",
    który po 30 sekundach asekurowania wyrwał do przodu, taki kolega... Nam
    nic. Na uwagę, że go chyba pokarało za ten ranny rajd buspasem
    oczywiście cisza. Ale w międzyczasie (strasznie gadatliwy był) sam
    opowiedział, że ten samochód strasznie pechowy jest i ma wiele usterek,
    jak brak świateł w przyczepie (po zmroku na Kaszubach niezła mgła była),
    schodzi powietrze z koła, oświetlenie z przodu to "choinka", podnoszona
    oś się nie podnosi, w ogóle pneumatyka siadła, itp.

    Ale nic to - twardo jedzie świadomy tego wszystkiego. Przecież to jest
    kryminał i skrajna głupota :/

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 39. Data: 2010-12-16 15:42:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    > to w końcu łysych czy regenerowanych?

    Historycznie rzecz ujmujac: lysych, regenerowanych, lysych,
    regenerowanych, a teraz znow lysych :-P

    J.

  • 40. Data: 2010-12-16 17:36:44
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    LEPEK wrote:
> [...]
    > schodzi powietrze z koła, oświetlenie z przodu to "choinka", podnoszona
    > oś się nie podnosi, w ogóle pneumatyka siadła, itp.

    I co ci odpowiedział oficer dyżurny?

    --
    Bydlę