  • 1. Data: 2010-12-15 14:28:19
    Temat: Kia ceed pare pytań
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    witajcie
    chyba kupię takie coś z kratką, nie będę chciał gwarancji da się coś
    wtedy utargować więcej?

    Kolejne pytanie, jaki jest koszt wtryskiwaczy do silnika 1.6 diesla?
    No i najważniejsze czy występuje tam dwumasa?

    Z góry dzięki za pomoc, w salonie pani się motała i nie była w stanie mi
    odpowiedzieć na moje pytania a do końca roku mam mało czasu.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-12-15 15:10:39
    Temat: Re: Kia ceed pare pytań
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-15 14:28, krzysiek82 pisze:
    > chyba kupię takie coś z kratką, nie będę chciał gwarancji da się coś
    > wtedy utargować więcej?

    Jakiej gwarancji na samochód czy na kratkę?

    > Kolejne pytanie, jaki jest koszt wtryskiwaczy do silnika 1.6 diesla?
    > No i najważniejsze czy występuje tam dwumasa?

    Nie ma koła dwumasowego w CRDI 1.6.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 3. Data: 2010-12-15 15:20:08
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-12-15 15:10, Mikołaj Tutak pisze:
    > Jakiej gwarancji na samochód czy na kratkę?

    na samochód, będę chciał go zabezpieczyć antykorozyjnie na swój sposób a
    producent nie dopuszcza takiego rozwiązania, więc gwarancja zbędna mi
    będzie.

    > Nie ma koła dwumasowego w CRDI 1.6.
    To już pocieszające, a jak wygląda kwestia trwałości tej jednostki
    napędowej?

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-12-15 15:44:05
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 15-12-2010 15:20, krzysiek82 pisze:

    > na samochód, będę chciał go zabezpieczyć antykorozyjnie na swój sposób a
    > producent nie dopuszcza takiego rozwiązania, więc gwarancja zbędna mi
    > będzie.
    Tak to się robiło ze starymi polonezami...
    Masz zamiar 20 lat tym jeździć że chcesz poprawiać fabrykę? Ile Kia daje
    gwarancji na blachę?
    --
    M.

  • 5. Data: 2010-12-15 15:50:45
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-12-15 15:44, MariuszM pisze:
    > Tak to się robiło ze starymi polonezami...
    > Masz zamiar 20 lat tym jeździć że chcesz poprawiać fabrykę? Ile Kia daje
    > gwarancji na blachę?

    z obserwacji wynika, że producenci zlewają zabezpieczenie antykorozyjne
    bo im po prostu na tym nie zależy, chciałbym aby auto długo zachowało
    swoją świeżość. W salonie barany pierwszy raz się spotkali z kimś kto
    nie chce gwarancji, mają się ze mną kontaktować jutro czy da się coś
    urwać w przypadku gdy zrzeknę się gwarancji.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-12-15 15:58:00
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-15 15:44, MariuszM pisze:
    > Tak to się robiło ze starymi polonezami...
    > Masz zamiar 20 lat tym jeździć że chcesz poprawiać fabrykę? Ile Kia daje
    > gwarancji na blachę?
    A co Ci po tej gwarancji, skoro musisz spełnić pierdyliard warunków,
    żeby z niej skorzystać, a na koniec i tak wyjdzie, że to wina złego
    użytkowania (bo jeździłeś, a nie trzymałeś w ciepłym garażu). Osobiście
    nowy samochód też chciałbym zabezpieczyć antykorozyjnie, oczywiście pod
    warunkiem, że nie planuję go za 2 lata sprzedawać.

    Maciek

  • 7. Data: 2010-12-15 16:00:08
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-12-15 15:58, Maciek pisze:
    > A co Ci po tej gwarancji, skoro musisz spełnić pierdyliard warunków,
    > żeby z niej skorzystać, a na koniec i tak wyjdzie, że to wina złego
    > użytkowania (bo jeździłeś, a nie trzymałeś w ciepłym garażu).

    no i to też jest argument za tym, żeby jej nie chcieć, a jak czegoś nie
    biorę to nie chce za to płacić :)

    Osobiście
    > nowy samochód też chciałbym zabezpieczyć antykorozyjnie, oczywiście pod
    > warunkiem, że nie planuję go za 2 lata sprzedawać.

    min z 5-7lat pewnie bym go miał, kasa z nieba mi nie spada liczę się z
    wydawaną kasą a nic nie jest lepsze jak profilaktyka. Fajnie jakby
    chociaż te 300-400tyś km napęd wytrzymał bez kosztownych inwestycji.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-12-15 16:09:00
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-15 16:00, krzysiek82 pisze:
    > min z 5-7lat pewnie bym go miał, kasa z nieba mi nie spada liczę się z
    > wydawaną kasą a nic nie jest lepsze jak profilaktyka. Fajnie jakby
    > chociaż te 300-400tyś km napęd wytrzymał bez kosztownych inwestycji.
    E - tyle to powinien wytrzymać i bez dodatkowego zabezpieczenia (piszę
    tylko o blacharce, nie o mechanice). Najwyżej wyjdzie gdzieś jakiś
    parch. Myślałem, że planujesz zakup na najbliższe 10-15 lat,
    niekoniecznie przecież tylko dla siebie - samochód można kupić
    "rodzinnie" i po jakimś czasie przekazywać go dalej, aż do zajeżdżenia.
    Przy dłuższym okresie planowanego użytkowania zabezpieczenie ma sens,
    żeby po 10 latach nie okazało się, że już nie ma podłogi, podłużnic itp.

    Maciek

  • 9. Data: 2010-12-15 16:10:45
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Z góry dzięki za pomoc, w salonie pani się motała i nie była w stanie mi
    > odpowiedzieć na moje pytania a do końca roku mam mało czasu.

    Ty tak poważnie czy trolujesz?
    byle naprawa nowego samochodu to kilka tysięcy, myslisz że ile dostaniesz
    rabatu za brak gwarancji?? 2 tysia??
    zakładając że to Ci padnie to lepiej nie kupuj nowego auta
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2010-12-15 16:12:45
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-12-15 16:10, glang pisze:
> [...]
    > dostaniesz rabatu za brak gwarancji?? 2 tysia??
    > zakładając że to Ci padnie to lepiej nie kupuj nowego auta

    zawsze coś może paść, jak do tej pory nic drogiego nigdy mi nie padło
    wiec dlaczego teraz miałoby być inaczej. Samochód będzie używany z głową
    bez szaleństw i będzie serwisowany we własnym zakresie oleje co 10tyś a
    nie tak jak czasami piszą co 20-30tyś km.

    Poza tym to co zapłacę za przeglądy pewnie wyniesie więcej niż nawet
    droższe naprawy. Dla mnie gwarancja nie ma sensu i nie chce za nią płacić.

    --
    krzysiek82