eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTIR-y na śnieguRe: TIR-y na śniegu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.task.gda.pl!not-for
    -mail
    From: Jacek <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TIR-y na śniegu
    Date: Thu, 16 Dec 2010 09:03:10 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 6
    Message-ID: <iech3t$pb6$1@news.task.gda.pl>
    References: <a...@s...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: eas195.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1292486638 25958 83.14.122.195 (16 Dec 2010 08:03:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Dec 2010 08:03:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <a...@s...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2335160
    [ ukryj nagłówki ]

    Praw fizyki nie zmienimy. Taki TIR ma kilka osi, więc nacisk całego
    ładunku jest rozłożony i na oś (osie) napędowe przypada raptem 20%
    całego obciążenia. Tak więc i mniejsza jest siła, jaką może tak oś
    uzyskać do momentu poślizgu. W osobówce FWD mamy ok 60% nacisku na oś a
    więc proporcjonalnie 3x większą siłę "pociągową".
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: