  • Data: 2010-07-20 21:56:49
    Temat: Re: TI zrobiło promocję
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-20 11:05 Waldemar Krzok napisał(a):

    > No i mam!
    > Wczoraj przyszła paczka z zamówionymi ustrojstwami (2 sztuki). Jeszcze
    > nie podłączyłem, bo chwilowo nie mam czasu, ale wygląda ok. W każdym
    > kicie są dwa procesory MSP430G2231 i G2211 w wersji DIL, maluśki kwarc,
    > kabelek USB i płytka z międzymordziem. No i ładna naklejka ;-). Software
    > trzeba ściągnąć ze strony TI.

    Na supermena to ten procek nie wygląda:
    http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/msp430g2
    231.html
    W każdym razie w 2KB Flasha ciężko będzie zrobić coś większego niż
    "hello LED" czy "hello USB". A ze 128 bajtami RAMu także poszaleli. To
    chyba do bardzo specyficznych zastosowań jedynie się nadaje ze względu
    na oszczędność prądu.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/