  • Data: 2010-07-27 13:26:13
    Temat: Re: TI zrobiło promocję
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 27.07.2010 14:17, schrieb Andgro:

    > Na 2kB w PIC-u zrobiłem kiedyś w pełni sterowaną cyfrowo wysokosprawną
    > ładowarkę do wszystkich rodzajów ogniw pojedynczych lub łączonych w
    > pakiety od 50mAh do 80Ah, z regulacja prądu od 10mA do 6A, z kompletem
    > zabezpieczeń, klawiaturą, wyświetlaczem, wszystkimi trybami ładowania,
    > formowania, pomiarem pojemności, programami użytkownika.
    > Oczywiście w asemblerze :)
    >
    > To wystarczająca ilość pamięci na dość skomplikowane funkcjonalnie
    > urządzenie. Teraz o jakości uC śwadczy niski pobór prądu, bo tylko to
    > jest trudno zrobić.

    No pewnie. To ustrojstwo, co zrobiłem, to miernik impedancji elektrod.
    Generator 25Hz, prostownik synchroniczny, wyświetlanie na LEDach i/lub
    analogowo na instrumencie wychyłowym. Zaprogramowane w C i jest jeszcze
    kupa miejsca na cokolwiek innego. Druga rzecz, która jest prawie gotowa
    to sterownik silnika krokowego z current shaping i automatycznym
    zerowaniem. Projektem jest dekoder RC5. To moje plany na to lato ;-).
    Wszystko pasuje do tych maleństw.

    Waldek