  • Data: 2010-07-28 08:09:04
    Temat: Re: TI zrobiło promocję
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 27.07.2010 23:04, schrieb Andgro:

    > NIe wiem jak ostatnio , ale jeszcze zupełnie nie dawno do AVR-ów był
    > tylko programator, podczas gdy pierwszy debugger ICD i kompatybilne z
    > nim PIC-e pojawiły sie też ponad 10 lat temu. A to zupełnie inna jakość
    > w uruchamianiu urządzeń pracujących w systemach czasu rzeczywistego, a
    > takie jest właśnie główne przeznaczenie komputerów w jednej kostce.
    >
    > Nie twierdzę, że PIC jest super i nie ma alternatywy. Ale firma oferuje
    > taką potężną gamę procesorów, stale ja rozwijając, że najnormalniej w
    > świecie nie widzę sensu wchodzenia w innego producenta. Po co, skoro na
> [...]

    Każdy robi tak, jak mu wygodnie. Czasem jeszcze dłubnę jakiś programik
    na AVRze, ale już rzadko. W 99% złapię za MSP430 z podobnych powodów, z
    jakich ty się trzymasz PICów. Duża paleta do wyboru od maleństw do
    dużych krów. I trudno przekonywać które są lepsze, a które lepszejsze.
    Na MSP wystrugam program za parę godzin/parę dni/parę tygodni. PICa
    musiałbym dopiero oswajać, a nie widzę zalet, by to robić.

    Waldek