eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTDM, maly DL czy duzy DL ?Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
  • Data: 2012-02-29 09:29:47
    Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 02/29/2012 11:24 AM, Kopyt wrote:
    >
    > Napisz cos wiecej -- w SV1000 mialem cos podobnego i zaradzilem m.in.
    > zmieniajac zaslepki do synchro przepustnic z oryginalow (juz nieco
    > sparcialych) na takie home-made. To rozwiazalo widoczna dziure, zaczal isc
    > lepiej na niskich obrotach. Jak czuc ten Twoj dolek w tym zakr. obrotow?
    >
    A to na gaźnikach? U mnie w KHI było to samo i ponoć to przez
    zestrojenie gaźników żeby spełniało Euro2, podkładki OIDP 0.5 czy 0.8mm
    pod iglice i dziura zniknęła a była coś w okolicach 4-4,5krpm, mocno
    irytujące.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: