  • Data: 2012-03-05 22:36:41
    Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-28 22:39, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Norbi" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Nie przecze, ze oszczedne, ale niech nikt nie wciska bajek, ze przy
    > przelotowej 150km/h pali ponizej 4/100. Swoja droga to 3,6 to naprawde
    > dobry wynik - mi fazerem udalo sie zejsc do 3,8 ale juz preclowalem na
    > maksa. Najwiecej w dwie osoby na autostradzie caly czas na czerwonym
    > wciagnal mi 6,5.

    Jeszcze jest kwestia tego jak bardzo optymistyczny jest prędkościomierz.
    Właśnie w DLu denerwuje mnie to najbardziej w tym moto. Co za skończony
    debil tak skalibrował prędkościomierz że jadąc 100km/j jadę 91 a jadąc
    120 jadę 108 km/h. Idąc dalej tym tropem i powiększającego sie błędu
    przy 150 licznikowych będzie ze 125 realnych to wtedy faktycznie może i
    4l na 100km/h będzie realne.

    Pozdrawiam
    Rafał