    From: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: T410/8840p/X201 stacja dokująca + 3 monitory
    Date: Mon, 18 Apr 2011 21:11:34 +0000 (UTC)

    Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Opcja z kartą graficzną na USB może nie przejść, czy bywają jakieś
    > zewnętrzne karty graficzne z interfacem Express Card?
    > Wiem, że bywają stacje dokujące z miejsce na grafikę PCI-E ale chyba też
    > wolałbym tego uniknąć (koszty).
    > Najchętniej użyłbym takiego czegoś (nie moja aukcja ani nic!):
    > http://allegro.pl/dell-multi-hub-monitor-display-por
    t-i1557867772.html
    > ale nie dość że drogie to znając życie z moimi monitorami nie zdziala
    > (nie Delle) - choć idea najbardziej mi się podoba.

    Jest jeszcze takie coś od Matroxa

    http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/

    Dodatkowo przejrzyj stronę Lenovo odnośnie obsługi wielu monitorów na laptopach z
    grafiką
    Nvidia Optimus, to powinno rozwiać Twoje wątpliwości.

    http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.
    do?lndocid=MIGR-76617

    Wygląda na to, że się da nawet 4 ale wymaga to innego replikatora portów w wersji
    Plus
    oraz modelu T410 z grafiką Optimus.
    Ale to tak pobieżnie przejrzałem, Ty się wczytaj dokładniej.
    Obecnie wchodzi T420 z SandyBridge może tu się coś zmieni i warto kupić ten nowszy
    model?

    Mam nadzieję, że mogłem pomóc.

    grzesiek