  • 1. Data: 2011-08-17 07:50:30
    Temat: T-mobile - ograniczenia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Przekroczylem ilos danych z pakietu blueconnect i t-mobile wyslalo sms ze
    predkosc ogranicza.

    tego ograniczenia nie zauwazylem ... za to przestalo lacznosc zrywac.
    Ciekawe - z powodu ograniczenia, czy z powodu wyjazdu turystow z okolicy
    :-)

    J.

  • 2. Data: 2011-08-17 09:41:57
    Temat: Re: T-mobile - ograniczenia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 09:50:30 +0200, J.F. napisał(a):
> [...]
    > tego ograniczenia nie zauwazylem ... za to przestalo lacznosc zrywac.
    > Ciekawe - z powodu ograniczenia, czy z powodu wyjazdu turystow z okolicy

    No i za szybko pochwalilem, bo zaraz potem nastapily dlugie klopoty.
    Ciekawe - telefon zwariowal, windows, przeciazenie sieci, czy ograniczenie
    jakies np 300kB/godzine .. a potem przerwa do nastepnej godziny:-)

    J.

  • 3. Data: 2011-08-17 20:58:58
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 17.08.2011 11:41, J.F. pisze:

> [...]
    > Ciekawe - telefon zwariowal, windows, przeciazenie sieci, czy ograniczenie
    > jakies np 300kB/godzine .. a potem przerwa do nastepnej godziny:-)

    tak z ciekawości ile "sciagnąłeś" że przekroczyłeś i jaka jest kwota
    abonametnu (na sam internet jeśli masz wiecej usług)
    ToMasz

  • 4. Data: 2011-08-18 01:12:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 22:58:58 +0200, ToMasz napisał(a):
    > tak z ciekawości ile "sciagnąłeś" że przekroczyłeś i jaka jest kwota
    > abonametnu (na sam internet jeśli masz wiecej usług)

    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/abonam
    ent/uslugi_dodane/internet_w_telefonie

    Tylko ciagle nie wiem - to ograniczenie dziala tak jak zapisali - predkosc
    spada do 16kbit/s, czy sobie przeliczaja ze to jest 3.6MB/pol godziny
    i po przeslaniu tych 3.6MB nie mozna korzystac przez pol godziny - bo jakos
    tak to wygladalo ..

    J.

  • 5. Data: 2011-08-18 10:11:26
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-17 09:50, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > tego ograniczenia nie zauwazylem ... za to przestalo lacznosc zrywac.
    > Ciekawe - z powodu ograniczenia, czy z powodu wyjazdu turystow z okolicy

    spytam sie z ciekawosci (bo nie mam, moze jeszcze wykupionej uslugi
    danych w T-mobile/taktak) - czy mozna w jakis sposob (np. smsm'em (jak
    jest w mBank mobile) sprawdzic ile jeszcze jest danych do wykorzystania?

    (naliczanie - w przypadku T-mobile - na kazde rozpoczete 100kB nie
    pozwala chyba precyzyjnie sledzic tego stanu za pomoca jakiegos programu)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2011-08-18 18:13:47
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 18.08.2011 03:12, J.F. pisze:

    > http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/abonam
    ent/uslugi_dodane/internet_w_telefonie

    nie wiem czy dobrze zrozumiałem reklame. ale bez "kompresji" za 14zł/mc
    masz 333 mega? To w orange free na kartę masz blisko 6 razy taniej i bez
    ograniczeń....

  • 7. Data: 2011-08-18 18:15:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > (naliczanie - w przypadku T-mobile - na kazde rozpoczete 100kB nie pozwala
    > chyba precyzyjnie sledzic tego stanu za pomoca jakiegos programu)

    Czemu ?

  • 8. Data: 2011-08-18 19:16:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 20:15:48 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam>
    >
    > Czemu ?

    No bo jak ? Trzeba by miec odpowiedni program i gdzies zapuscic.

    J.

  • 9. Data: 2011-08-18 19:25:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 20:13:47 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]
    >>
    > nie wiem czy dobrze zrozumiałem reklame. ale bez "kompresji" za 14zł/mc
    > masz 333 mega? To w orange free na kartę masz blisko 6 razy taniej i bez

    Nie wiem czy dobrze zrozumialem oferte
    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr
    e_discover?selectedTab=4

    ale wydaje mi sie ze za 50 zl utrzymam konto przez 3 miesiace i dostane
    bonusowy pakiet 2.27GB. Czyli jakies 750MB za 16.67 na m-c.
    Te 50zl mozna wydac na rozmowy lub internet wiec rachunek jest jeszcze inny
    .. i zalezny od tego czy mamy sima tylko na internet lub do gadania.

    Bo jeszcze sa pakiety internetowe do innych ofert, gdzie za 15zl mamy
    500MB.

    Wiec ja tu jakiejs wielkiej roznicy w cenie nie widze .. no chyba zeby tak
    kupic drugi sim i srodki z niego Przelewem SMS na sim do gadania ..

    J.

  • 10. Data: 2011-08-18 19:55:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-18 21:25, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > ale wydaje mi sie ze za 50 zl utrzymam konto przez 3 miesiace i dostane
    > bonusowy pakiet 2.27GB. Czyli jakies 750MB za 16.67 na m-c.

    Powiedzmy.

    > Te 50zl mozna wydac na rozmowy lub internet wiec rachunek jest jeszcze inny
    > .. i zalezny od tego czy mamy sima tylko na internet lub do gadania.

    Z czy sim na internet nie pozwala na gadanie? Twój wybór na co wydasz.

    > Bo jeszcze sa pakiety internetowe do innych ofert, gdzie za 15zl mamy
    > 500MB.

    Znaczy w T-Mobile? A gdzie masz takowe?

    > Wiec ja tu jakiejs wielkiej roznicy w cenie nie widze .. no chyba zeby tak
    > kupic drugi sim i srodki z niego Przelewem SMS na sim do gadania ..

    Ja tam nie wiem - w telefonie mam za 9zł/miesiąc, do lapka używam
    orangowego prepaida (najlepsza oferta na rynku - póki co).