  • 1. Data: 2011-08-17 08:40:09
    Temat: [Android / Plus] Ciągłe rozłączanie się z internetem
    Od: Emil <e...@g...com>

    Witam,

    Mam następujący problem: co jakiś czas (zwykle po dłuższym nie
    używaniu telefonu, np. 30minut) telefon "traci" połączenie z
    internetem. Objawia się to tym że połączenie cały czas jest, ikonka
    "3G" lub "H" dalej jest widoczna, ale internet nie działa. Wchodząc w
    menu, rozłączając i połączając ponownie rozwiązuje problem, tylko jest
    to lekko nie wygodne żeby to robić za każdym razem...

    Wie ktoś co może być powodem takiego zjawiska? Dodam że problem nie
    występuje na innych sieciach zagranicznych na których mam sim karty:
    Białoruski Velcom (Privet), Niemiecki E-Plus i Holenderski KPN,
    wszystkie śmigają bez problemu.

    Telefon: HTC Hero
    ROM: VillainROM-v13
    Operator: Gadu-Air