    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: T-mobile - ograniczenia
    Date: Thu, 18 Aug 2011 21:55:38 +0200

    W dniu 2011-08-18 21:25, J.F. pisze:
> [...]
    ent/uslugi_dodane/internet_w_telefonie

    > Nie wiem czy dobrze zrozumialem oferte
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr
    e_discover?selectedTab=4

    > ale wydaje mi sie ze za 50 zl utrzymam konto przez 3 miesiace i dostane
    > bonusowy pakiet 2.27GB. Czyli jakies 750MB za 16.67 na m-c.

    Powiedzmy.

    > Te 50zl mozna wydac na rozmowy lub internet wiec rachunek jest jeszcze inny
    > .. i zalezny od tego czy mamy sima tylko na internet lub do gadania.

    Z czy sim na internet nie pozwala na gadanie? Twój wybór na co wydasz.

    > Bo jeszcze sa pakiety internetowe do innych ofert, gdzie za 15zl mamy
    > 500MB.

    Znaczy w T-Mobile? A gdzie masz takowe?

    > Wiec ja tu jakiejs wielkiej roznicy w cenie nie widze .. no chyba zeby tak
    > kupic drugi sim i srodki z niego Przelewem SMS na sim do gadania ..

    Ja tam nie wiem - w telefonie mam za 9zł/miesiąc, do lapka używam
    orangowego prepaida (najlepsza oferta na rynku - póki co).