  • 11. Data: 2011-08-18 20:35:16
    Temat: Re: T-mobile - ograniczenia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 21:55:38 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    e_discover?selectedTab=4
    > Powiedzmy.

    > Z czy sim na internet nie pozwala na gadanie? Twój wybór na co wydasz.

    Tylko jak bede chcial miec karte do internetu i do gadania jednoczesnie -
    to jak sie domyslam w tej taryfie nie ma zadnych ulgowych pakietow na
    gadanie :-)
    A jak chce miec druga karte tylko do internetu, to gotowka sie zuzywa albo
    kumuluje, za to w telefonie nadal nie mam internetu i trzeba zawsze jezdzic
    z notebookiem, albo przekladac karty :-(

    No chyba ze jakis fajny tele-/smartfon na dwie karty ...

    > Znaczy w T-Mobile? A gdzie masz takowe?

    Znaczy sie w Orange.
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_services
    ?category=promo_3&articleId=6002508

    > Ja tam nie wiem - w telefonie mam za 9zł/miesiąc, do lapka używam
    > orangowego prepaida (najlepsza oferta na rynku - póki co).

    J.

  • 12. Data: 2011-08-19 11:16:12
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-18 20:15, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > Czemu ?

    musialbym za kazdym razem zaokraglac w gore (to samo na koniec dnia) -
    liczyc nowo rozpoczete pakiety (wychodzace i przychodzace) po 100kB (bo
    czasami pol. sie usypia, wiec brak ciaglosci). Tu jest IMHO problem

    Jak znasz programik, ktory to rozwiaze z automatu - poprosze o nazwe
    (dla androida).

    W przypadku sieci rozliczajacej sie po 1KB danych (np. mBank mobile z
    jakiego korzystam) nie ma takiego problemu i mniej wiecej zgadza sie to
    co pokazuje program z tym co twierdzi operator w zwrotnym sms'ie)

    Tylko chyba T-Mobile ma tak niekorzystne warunki na pakiet danych :/

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2011-08-19 11:38:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >to co pokazuje program z tym co twierdzi operator w zwrotnym sms'ie)

    >Tylko chyba T-Mobile ma tak niekorzystne warunki na pakiet danych :/

    Ale w T-mobile to (na razie) nie bije po kieszeni.
    Ot, przysylaja SMS ze teraz bedzie wolniej.

    Bardziej wk* moze byc ze bedzie wolniej do konca miesiaca, nie mozna
    kupic drugiego pakietu.

    J.

  • 14. Data: 2011-08-19 13:19:07
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-19 13:38, J.F pisze:
    > Bardziej wk* moze byc ze bedzie wolniej do konca miesiaca, nie mozna
    > kupic drugiego pakietu.

    w regulaminie (jak pamietam, ale glowy nie daje) jest zapis, ze mozesz
    kupic (potraca Ci na nowo 9pln z konta)

    Nie potrafilem tylko znalezc, w jaki sposob:
    1. zrezygnowac z uslugi za pomoca sms'a (co mozna na stronie itaktak do
    konta)
    2. sprawdzic za pomoca sms'a ile w danym okresie zuzylismy danych
    pakietowych (nawet dla ciekawosci)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2011-08-19 17:14:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-19 13:38, J.F pisze:
    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    > Ale w T-mobile to (na razie) nie bije po kieszeni.
    > Ot, przysylaja SMS ze teraz bedzie wolniej.

    Raz, że nie bije, a dwa - liczenie każdego kilobajta uważam za rzecz
    w sumie mało istotną. Ładnie wygląda marketingowo, ale co to w
    rzeczywistości zmienia? Zresztą patrząc po wielu ofertach, naliczanie
    co 50 czy 100kB jest dość typowe. mBank mobile robi co może, by
    przekonać do swych usług (to operator wirtualny), które wyglądają
    niby na tańsze, ale jakoś mało klientów mają. Niby mam regularnie
    kilkadziesiąt złoty na doładowanie mBank mobile (za korzystanie z
    z ich usług), ale jakoś mnie nie przekonali.

    > Bardziej wk* moze byc ze bedzie wolniej do konca miesiaca, nie mozna
    > kupic drugiego pakietu.

    Taki lajf. Z prepaidami takich problemów nie ma :)

  • 16. Data: 2011-08-22 11:47:26
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Artur Maśląg
    z dnia: 2011-08-19 19:14:
    > rzeczywistości zmienia? Zresztą patrząc po wielu ofertach, naliczanie
    > co 50 czy 100kB jest dość typowe.
    Tak typowe jak podawanie ceny ziemniaków w warzywniaku "za tonę" i nie
    ważne ile weźmiesz, płacisz za tonę. ;]

    Paweł

  • 17. Data: 2011-08-22 13:51:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości

    >Raz, że nie bije, a dwa - liczenie każdego kilobajta uważam za rzecz
    >w sumie mało istotną. Ładnie wygląda marketingowo, ale co to w
    >rzeczywistości zmienia?

    No sam widzisz - coraz wiecej aplikacji sle czesto dane, czesto ale
    malo,
    a potem sie dziwisz ze po tygodniu 500MB pakiet wyczerpany i juz nie
    mozna jutuba ogladac :-)

    >Taki lajf. Z prepaidami takich problemów nie ma :)

    W tiktaku tez nie ma ? Cos mi sie wydaje ze ten pakiet to na podobnych
    zasadach - placisz za caly miesiac i wczesniej nie zamowisz drugiego .

    J.

  • 18. Data: 2011-08-22 18:17:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-22 15:51, J.F pisze:

    > No sam widzisz - coraz wiecej aplikacji sle czesto dane, czesto ale malo,
    > a potem sie dziwisz ze po tygodniu 500MB pakiet wyczerpany i juz nie
    > mozna jutuba ogladac :-)

    To nie ja się dziwię, a wręcz przeciwnie. To nie ja mam problemy
    z transferami itd. Na dodatek używam telefonu z Androidem (nie ja
    jeden). Co gorzej - używam terminarza, poczty, "internetu", ba,
    nawet nawigacji itd. i mieszczę się spokojnie w "pakiecie" za 9PLN.
    Tyle, że ja od początku wiedziałem co i jak działa. Trudno jednak
    oczekiwać tej wiedzy od ludzi, którzy "kupują" coś takiego za 1PLN
    i operator im wmawia, że muszą coś tam kupić, ponieważ telefon tego
    wymaga. Z drugiej strony jak śledzę od dawna problemy związane
    z "niezamówionym" transferem i kwestie blokowania aplikacji/OS
    w tej materii, to sytuacja się systematycznie poprawiała na korzyść
    klientów - aż do teraz, kiedy wybuchła ta afera z Play.

    Taka ciekawostka...

    > W tiktaku tez nie ma ? Cos mi sie wydaje ze ten pakiet to na podobnych
    > zasadach - placisz za caly miesiac i wczesniej nie zamowisz drugiego .

    Ja kupisz pakiet na miesiąc - owszem. Tyle, że a nie pisałem o
    kupowaniu pakietu (wiązaniu się umową), tylko o doładowywaniu konta
    w miarę potrzeb. Do wielu rzeczy zdecydowanie wolę lapka z prepaidem,
    niż dowolny pakiet "abonamentowy". Tak szczerze, to ja naprawdę nie
    wiem jaki transfer (sensowny) miałby generować telefon.

  • 19. Data: 2011-08-22 18:48:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl>

    > W odpowiedzi na maila od Artur Maśląg
    > z dnia: 2011-08-19 19:14:
    > Tak typowe jak podawanie ceny ziemniaków w warzywniaku "za tonę" i nie
    > ważne ile weźmiesz, płacisz za tonę. ;]

    A wiadomo czy za tonę ? Może za 100 albo 10kg

  • 20. Data: 2011-08-22 18:49:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 20:17:48 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > w tej materii, to sytuacja się systematycznie poprawiała na korzyść
    > klientów - aż do teraz, kiedy wybuchła ta afera z Play.

    Zauwaz ze to bylo niby w kwietniu, czyli juz "dawno".
    Cos tam play skiepscil.

> [...]
    > kupowaniu pakietu (wiązaniu się umową), tylko o doładowywaniu konta
    > w miarę potrzeb. Do wielu rzeczy zdecydowanie wolę lapka z prepaidem,

    A to ktorys z blueconnectow ?
    Bo jesli sie nie myle, to Taktak ma dosc niekorzystne stawki na transmisje
    danych, i w dodatku taryfikacje co 500kB (x2),

    > Tak szczerze, to ja naprawdę nie
    > wiem jaki transfer (sensowny) miałby generować telefon.

    Dlatego te pakiety z ograniczeniem transferu nie sa takie zle ... pod
    warunkiem ze nie wyglada to tak iz po kilkuset KB nastepuje pol godziny
    przerwy, a cos mi to tak wyglada :-)

    J.