  • 21. Data: 2011-08-22 19:28:28
    Temat: Re: T-mobile - ograniczenia
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-22 20:49, J.F. pisze:

    > Zauwaz ze to bylo niby w kwietniu, czyli juz "dawno".
    > Cos tam play skiepscil.

    Dobrze - nie traktuj tego "teraz" tak dosłownie. Ja nie śledzę
    "rynku" od miesiąca.

    > A to ktorys z blueconnectow ?

    Nie. Orange Free :)

    > Bo jesli sie nie myle, to Taktak ma dosc niekorzystne stawki na transmisje
    > danych, i w dodatku taryfikacje co 500kB (x2),

    Nie tylko TakTak. Myślisz, że z jakich przyczyn korzystam z oferty
    konkurencji, choć T-Mobile ma dla mnie "super oferty"?

    > Dlatego te pakiety z ograniczeniem transferu nie sa takie zle ...

    Nigdy nie byłem ich (jako takich) przeciwnikiem - sam z czegoś
    takiego w telefonie korzystam.

    > pod
    > warunkiem ze nie wyglada to tak iz po kilkuset KB nastepuje pol godziny
    > przerwy, a cos mi to tak wyglada :-)

    Otóż to.

  • 22. Data: 2011-08-22 19:48:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 21:28:28 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie tylko TakTak. Myślisz, że z jakich przyczyn korzystam z oferty
    > konkurencji, choć T-Mobile ma dla mnie "super oferty"?

    Dzwonili ostatnio - mobilny internet, 7.2Mb/s, nielimitowany przeplyw,
    55zl/m-c na trzy lata i netbook w "prezencie".
    No i sie zaczynam zastanawiac - czy ja potrzebuje "stacjonarny internet".

    J.

  • 23. Data: 2011-08-22 20:15:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-22 21:48, J.F. pisze:

    > Dzwonili ostatnio - mobilny internet, 7.2Mb/s, nielimitowany przeplyw,
    > 55zl/m-c na trzy lata i netbook w "prezencie".

    "nielimitowany przeplyw" tak w ogóle? Całą dobę? Hmmm, może być
    ciekawe, ale jakoś nie wierzę...

    > No i sie zaczynam zastanawiac - czy ja potrzebuje "stacjonarny internet".

    Ja potrzebuję - bez dwóch zdań. Jeszcze nie spotkałem oferty
    "mobilnej", która by chociaż w 10% spełniania wymagania "domowe" za
    rozsądne pieniądze.

  • 24. Data: 2011-08-23 08:22:40
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]
    > 55zl/m-c na trzy lata i netbook w "prezencie".
    > No i sie zaczynam zastanawiac - czy ja potrzebuje "stacjonarny internet".

    jesli jestes sam, singiel - to OK.
    Jesli masz rodzine, dziecko(ci), ktore korzystaja z internetu - bez
    dwoch zdan taniej wychodzi stacjonarny.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 25. Data: 2011-08-23 10:46:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > internet".
    >
    >jesli jestes sam, singiel - to OK.
    >Jesli masz rodzine, dziecko(ci), ktore korzystaja z internetu - bez

    Problem w tym ze mnie wychodzi drozej.
    No dobra, moglbym zrezygnowac z tego co mam, poszukac jakiejs tanszej
    oferty .. ale czy lepszej ? :-)

    J.

  • 26. Data: 2011-08-23 14:39:41
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 22 08 2011 22:15, Artur Maśląg pisze:

> [...]

    Phi, kumpel w tmobile w takich warunkach dostał lapka z core i3.

> [...]
    >
    > Ja potrzebuję - bez dwóch zdań. Jeszcze nie spotkałem oferty
    > "mobilnej", która by chociaż w 10% spełniania wymagania "domowe" za

    Jakie zastrzeżenia do mobilnej masz?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 27. Data: 2011-08-23 17:57:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-23 16:39, ALEX pisze:

    > Phi, kumpel w tmobile w takich warunkach dostał lapka z core i3.

    > Jakie zastrzeżenia do mobilnej masz?

    Zastrzeżenia? Nie, zwyczajnie funkcjonalność, technikalia i ich
    konsekwencje. Kompresja, przepuszczanie ruchu przez różne proxy,
    brak stałej prędkości (ta się często zmienia nawet w tych samych
    lokalizacjach) oraz brak oferty na nielimitowany dostęp o akceptowalnej
    prędkości, minimalny upload, "lagowanie" itd. Te "nielimitowane" oferty
    to jest dostęp o jakiejś tam maksymalnej prędkości (niemożliwej w sumie
    do osiągnięcia) do pewnego limitu danych, później jest ruch
    nielimitowany, ale już np. tylko 32kb/s. Świetnie mi się sprawdza w
    lapku, w telefonie, ale do pracy stacjonarnej już średnio. Zresztą
    robiłem nawet porównania w domu (jako backup mam łącze GSM) - nawet
    nie ma o czym dyskutować.