    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: T-mobile - ograniczenia
    Date: Thu, 18 Aug 2011 21:25:12 +0200

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 20:13:47 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]
    ent/uslugi_dodane/internet_w_telefonie

    > nie wiem czy dobrze zrozumiałem reklame. ale bez "kompresji" za 14zł/mc
    > masz 333 mega? To w orange free na kartę masz blisko 6 razy taniej i bez
    > ograniczeń....

    Nie wiem czy dobrze zrozumialem oferte
    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr
    e_discover?selectedTab=4

    ale wydaje mi sie ze za 50 zl utrzymam konto przez 3 miesiace i dostane
    bonusowy pakiet 2.27GB. Czyli jakies 750MB za 16.67 na m-c.
    Te 50zl mozna wydac na rozmowy lub internet wiec rachunek jest jeszcze inny
    .. i zalezny od tego czy mamy sima tylko na internet lub do gadania.

    Bo jeszcze sa pakiety internetowe do innych ofert, gdzie za 15zl mamy
    500MB.

    Wiec ja tu jakiejs wielkiej roznicy w cenie nie widze .. no chyba zeby tak
    kupic drugi sim i srodki z niego Przelewem SMS na sim do gadania ..

    J.