  • Data: 2014-07-17 14:26:01
    Temat: Re: Szybkość działania ASO
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-07-16, o godz. 09:17:32
    "BaX" <m...@m...com> napisał(a):

    > Z serwerami nie mamy problemów praktycznie serwisują do 24h ale z
    > drukarkami to faktycznie maskara.

    Dla HP serwis robi kilka firm zależnie od rodzaju sprzętu i regionu
    Polski. I one mają różne magazyny.

    Inna sprawa że np. Dell z NBD ostatnio mocno mnie zaskoczył. Normalnie
    przyjeżdżał serwisant i robił. A przy awarii ostatniego laptopa do
    samodzielnej wymiany przysłali kartę WiFi. Ja sobie poradzę ale wielu
    ludzi będzie miało lęk już przed samym rozkręcaniem obudowy.

    A z samochodowych ostatnio ASO Peugeot w Piasecznie - wymiana tylnej
    lampy w 301 zajęło im od wtorku rana do piątku po południu. I nie umyli
    wydawanego samochodu. ;-)

    Zdrówko