  • Data: 2014-07-17 17:29:00
    Temat: Re: Szybkość działania ASO
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

> [...]
    > powiązane tylko w jedną stronę.
    > Oczywiście, umowa sprzedaży *JEST* jedną z umów, która ma na celu
    > przeniesienie własności - ale takich umów jest cały stos.
    > Sprzedaż ma na celu przeniesienie własności, ale nie każda umowa,
    > mająca na celu przeniesienie własności, jest sprzedażą.
    > Podany wyżej przepis dotyczy darowizny, komisu, dostawy, umowy
    > o dzieło (a niby dlaczego by nie?) i pewnie jeszcze trochę dałoby
    > się upchnąć.
    > Ponawiam pytanie, dostosowując do tezy którą usiłujesz przemycić (poprzez
    > zrównanie "przeniesienia własności" ze "sprzedażą") -

    Ja niczego nie przemycam. Twierdziłeś, że nie można przenieść umową
    sprzedaży własności rzeczy przyszłej to złożyłem dwa artykuły (sprzedaży i
    przeniesienia własności) i nie znalazłem żadnej przeszkody.

    > jakbyś się czuł,
    > jakbyś po zawarciu umowy, o której sądziłeś że jest umową darowizny
    > (jak najbardziej ma na celu "przeniesienie własności" :))
    > okazało się, że to taka prawie darowizna, ale jeszcze... trzeba zapłacić?
    > ;)

    Masz warunki umowy podane w serwisie o którym mowa, więc nie rozumiem po co
    pytasz o umowę innego rodzaju.

    > No to klient, który zawarł umowę, licząc że będzie niezwłocznie mógł
    > zabrać towar, dowiaduje się, że jeszcze trzeba ... poczekać.

    Ma w warunkach. Lub nie, ale nie to zarzucamy.