  • Data: 2014-07-17 01:51:20
    Temat: Re: Szybkość działania ASO
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Tak, *KONTRAKTACJA* nie jest zabroniona.
    > W samo sedno trafiłeś.
    > Ale to nie jest formalna sprzedaż w rozumieniu cywilnoprawnym.
    > Cechą sprzedaży jest zamiar przeniesienia własności, a nie można
    > przenosić własności czegoś, czego jeszcze nie ma (jak "coś" jest
    > w częściach, to też nie jest "czymś", stosownie do przepisu
    > o "rzeczach połączonych").

    "
    Przeniesienie własności

    Art 155.2
    Jeżeli przedmiotem umowy zobowiązującej do przeniesienia własności są rzeczy
    oznaczone tylko co do gatunku, do przeniesienia własności potrzebne jest
    przeniesienie posiadania rzeczy. To samo dotyczy wypadku, gdy przedmiotem
    umowy zobowiązującej do przeniesienia własności są rzeczy przyszłe.
    "

    Z czego mam wnioskować, że nie chodzi tutaj o sprzedaż z Art535 ?