  • Data: 2013-05-04 02:24:01
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "JDX" 51840d1e$0$1253$6...@n...neostrada.pl

    > Ale przecież sam w tym wątku twierdziłeś, że do smartfona można
    > bezproblemowo podłączyć monitor czy też HDD. :-D

    Do wyższych Androidów host USB jest osiągalny ponoć bezproblemowo.
    Ja nie potrzebuję podłączania dysków. Ponadto od jakiegoś czasu są
    dyski bezprzewodowe.

    HDMI jest częstym interfejsem w tabletach.

    Większym problemem dla mnie jest znalezienie potrzeby
    podłączenia dużego ekranu czy HDD, niż samo podłączenie.

    > Nie mam pojęcia. Nigdy nie miałem netbooka.

    A jak PeCeta-blaszaka, który nie ma HDMI?
    Można po WiFi -- ale to kosztuje więcej niż niejeden tablet.

    > Hę? Ludzie są głupcami. W większości. :-D

    > Za to nie mają ani szybkości ani niezawodności dysków SSD.

    Być może -- ja ani jednej nie uszkodziłem inaczej, niż mechanicznie.
    Takoż z penflaszkami. Szybkość 100 MB/s jest osiągalna od lat. Nie
    jest to tyle, ile dają SSD, ale czy to mało? :)

    > Nie mam zamiaru przekonywać ponieważ dla mnie w sam raz wystarcza.
    > Może dlatego, że nie oglądam filmików. :-D

    > Szybsze niż 2.5 calowe dyski SSD?

    Nie -- HDD 2.5 calowe.

    > I, co bardziej istotne, tak samo (lub
    > bardziej) odporne na zużycie? :-D

    Jw.

    > It's not a bug. It's a feature. Hmmm.... Skąd my to znamy? :-D

    Nie wiem, ale dla mnie to zalety -- urządzenie bez dotykowego
    monitora jest już dla mnie ułomne :) a myszka czy pilot przy
    telewizorze to koszmar!

    > No, pisanie na klawiaturze gdzie klawisze mają wymiary ~7x11mm bez
    > żadnych odstępów (np. w moim fonie) to szczyt wygody i ergonomii. :-D

    Już pisałem wielokrotnie -- nie trzeba celować, wystarczy pociągnąć
    gdzieś niedaleko. ;) Producent poleca obrócenie smartfonu, tak aby
    klawisze były większe -- uważam, że to obracanie nie jest potrzebne.

    Nawet poprawianie tekstu (czasami może być potrzebne, choć raczej
    ja nie miewam takiej potrzeby zbyt często) nie jest trudne. Takoż
    wycinanie tekstu itp...

    > Ja tam trzymam na biurku, ale jak chcesz, to możesz trzymać na podłodze. :-D

    Teraz wyjdź z tym tam, gdzie nie ma biurka -- choćby do samochodu, lasu, sklepu...
    Przelew internetowy? Fotokasa? Sprawdzenie salda? Prowadzenie notatek? Nagrywanie
    rozmowy? Filmowanie wreszcie? Gdziekolwiek jesteś -- prawie, bo nie wszędzie jest
    dostęp do netu. Smartfon jest mały, nie zabiera dużo miejsca, nie obciąża, mieści
    się w byle kieszeni lub... Pod pachą. :)

    Jedynie boli szybki upływ energii.
    GPS, włączony ekran, 3G lub WiFi -- to wszystko jest zabójcze dla watominut...

    Zadaj sobie pytanie -- po co ci informacjo o położeniu, gdy siedzisz przy biurku?
    Teraz zagrzeb się w śniegu, jadąc po lesie -- i zadzwoń po pomoc...
    Gdzie jesteś? -- gdzieś miedzy drzewami. ;)

    > No, szczególnie te pojemnościowe, słynące ze swojej precyzji. :-D

    Są programy ukazujące tę precyzję -- włącza się je z klawiatury
    telefonu za pomocą kodów #*. Polecam sprawdzenie -- trudno uwierzyć,
    ale trafność jest imponująca i trudno uwierzyć, że szeroki palec może
    być odczytany z taką trafnością. :)

    Smartfony robią bez trudu to, co dla ,,komputerów'' Gatesa było (i jest?) niemożliwe.

    Sprawdzenie możliwości samrtfonów czy tabletów niewiele kosztuje -- można
    to potestować w małych sklepach i komisach, u operatorów, w ogromnych
    galeriowych marketach i sklepikach mieszczących się w tych galeriach.
    Bywa, że taki Samsung prowadzi edukację -- niemal łapiąc siła ,,chętnych'' uczniów...

    -=-

    Prawie zawsze jest tak -- wykonanie czegokolwiek na smatfonie
    zabiera mniej czasu niż rozpoczęcie tej czynności na
    (uruchomionym -- rzecz jasna) PeCecie. Zanim zaloguję
    się przy pomocy PeCeta do banku, smartfonem już wykonam
    przelew, zanim coś znajdę na jutubie pecetem, już to mogę
    oglądać na smartfonie.

    Smartfony i tablety z dziś na jutro nie wyprą PeCetów, ale kres PeCeta jest widoczny
    wyraźnie.

    Google niedawno wywaliło 60 tysięcy aplikacji z Google Play -- były
    zbyt słabe. Codziennie można znaleźć tam takie cuda, o których
    programiści Windowsa nawet nie marzą. :)

    http://antyweb.pl/tylko-w-lutym-z-google-play-znikne
    lo-60-tys-aplikacji-poczatek-wielkich-porzadkow/

    Windows (M$) nie bierze żadnej odpowiedzialności za oprogramowanie ,,obcych''. ;)

    Instalacja? -- Jedynym problemem w moim smartfonie bywa mała ilość miejsca, bo 190 MB
    to raczej mało.
    Kot pamięta PeCeta z takim dyskiem twardym? Ja -- nawet z mniejszym. Pamiętam dyski
    twarde o pojemności
    20 MB, ale do IBM PC XT oraz do IBM PC AT, z tym, że do tego ostatniego zazwyczaj
    były dyski o pojemności
    40 MB... 190 MB to dyski do PeCetów sprzed 20 lat. O multimediach można było
    pomarzyć. Głośnik miał ,,robić''
    za kartę źródło dźwięku i nawet byli zapaleńcy budujący na tym muzykę. Mam
    przykładowo muzykę Beatlesów
    generowaną samym głośnikiem PeCeta.

    Natomiast z instalacja ,,programów for Windows'' bywa różnie. ;)
    Zwłaszcza te ,,mocniejsze'' (od Adobe chociażby) mają trudności...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'