  • Data: 2013-05-04 08:54:29
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-05-04 02:24, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    [...]
    > A jak PeCeta-blaszaka, który nie ma HDMI?
    > Można po WiFi -- ale to kosztuje więcej niż niejeden tablet.
    Ja to bym użył przejściówki DVI-HDMI za 5zł. Ewentualnie dołożył do
    takiego blaszaka używaną kartę graficzna za 30zł.

    > Nie wiem, ale dla mnie to zalety -- urządzenie bez dotykowego
    > monitora jest już dla mnie ułomne :)
    Człowieku, gdzie żeś ty się do tej pory uchował? Na kasie w McDonaldsie?
    Bo tam dotykowe ekrany są od zawsze... :-D

    > a myszka czy pilot przy telewizorze to koszmar!
    No, np. 40" telewizor bez pilota ale za to z ekranem dotykowym z
    pewnością byłby rynkowym hitem. :-D

    > Smartfony robią bez trudu to, co dla ,,komputerów'' Gatesa było (i
    > jest?) niemożliwe.
    Za to nie robią tego, co jest potrzebne do zarobienia kasy na chleb. :-D
    Telefony z dodanymi zabawkami innymi słowy. :-D