    Subject: Re: Szukam telewizora, który ...
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Sun, 9 Oct 2016 01:55:53 +0200

    > Z tym ekranem to nie tak jak sie wydaje. Mam trzy plyty z karton
    > gipsu przyklejone do sciany. {etc}

    Zignorowałeś opisane przeze mnie zalety *zwijanego* ekranu: przestrzeń
    za nim staje się dostępna po zwinięciu, regał na książki (no, chyba że
    już wszystkie się ma w postaci cyfrowej) jest dobrym do tego "polem do
    popisu", można przed nim umieścić ekran.

    > Myk z ekranem jest taki ze jak projektor ma malo lumenow to
    > potrzebuje zajebiscie dobry ekran.

    Te kupne, dobrej jakości (więc i raczej nietanie) mają powierzchnię
    pokrytą tak, aby odbijały jak najwięcej. Farby "ze sklepu na rogu"
    dalekie są od tej "reflektywności".

    > Wystarcza rowna sciana pomalowana na szaro.

    A nie szkoda mocy lampy? Wszak musi być wtedy podkręcona na nieco
    większą moc, więc i szybciej się zużyje.

    A poza tym to prosiłem o jakieś spostrzeżenia co do wad projektora,
    czyżby nie miał żadnych? Jak przykładowo się sprawdza jako przystawka do
    komputera? Pisałeś, że ten Twój egzemplarz nie ma zmiennego focusu
    (chyba), czyli że gdy jest nieruchomy, to nie da się zmniejszyć "pola
    rażenia"? Jeśli wielkość obrazu nie może być regulowana, to do
    zastosowań PC-towo biurowych raczej się nie nada.