    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Szukam odtwarzacza DVD
    Date: Wed, 3 Apr 2019 09:37:52 +0200

    Hello robot,

    Wednesday, April 3, 2019, 9:24:50 AM, you wrote:

    > Tak. W odtwarzaczu DVI to był standard. Potem został zastąpiony stopniowo przez
    HDMI.
    > Szczerze mówiąc jestem zaskoczony, że może to się wydawać komuś dziwne.

    Stary jestem, zaczynałem od lamp. Przechodziłem wszelkie standardy
    łączenie sprzętu AV. poczynając od koncentryka 1V/75? z wtykiem UC1
    (jeszcze przed BNC) a na DisplayPort kończąc. NIGDY nie spotkałem w
    sprzęcie AV wyjścia DVI. Było Euro a po nim HDMI. DVI tylko w
    komputerach.

    > Bo dla mnie DVI to był tak powszechny standard w odtwarzaczach DVD

    Na pewno nie był powszechny w odtwarzaczach. Ba, ciężko znaleźć
    telewizor z gniazdem DVI.

    --
    Best regards,
    RoMan