  • Data: 2019-04-01 11:34:43
    Temat: Re: Szukam odtwarzacza DVD
    Od: "Jacek" <j...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał

    Przede wszystkim dziękuję za zainteresowanie moim problemem. :-)

    > Jest kilka sposobów, ale nie wiem co twój telewizor odtwarza.
    > Odtwarza mp4, mkv?
    Odtwarza mp4, nie odtwarza mkv - muszę robić konwersję do avi.

    > Najprościej do mp4/mkv ze ścieżkami subtitles. Da się nawet bez rekompresji,
    > czyli szybko i bezstratnie.
    Jak/czym?
    Znalezienie działającego programu MKV -> AVI zajęło mi trochę czasu.
    (jako mkv ściągą mi się czasami filmiki z YouTube, z kursów językowych)

    > https://www.displayspecifications.com/en/model/445e4
    a9
    Dodatkowe dzięki.

    > Czyli powinien mieć. Czyli masz wszystko co potrzebne.
    > Na Win dodaj w WMP jakieś pliki do biblioteki i przetestuj odtwarzanie na TV
    > przez sieć lokalną różnych plików filmowych czy zdjęć.
    > Tutoriale znajdziesz na youtube, jest to proste.
    Nigdy nie korzystałem z połączenia mojego telewizora "bezpośrednio" z Internetem,
    chociaż wiem, że taka możliwość istnieje. (natomiast nie ma przeglądarki).
    Programy TV odbieram za pośrednictwem dekodera UHD88, podłączonego
    do routera.

    Pozdrawiam
    Jacek