  • Data: 2019-04-01 12:37:01
    Temat: Re: Szukam odtwarzacza DVD
    Od: "Jacek" <j...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <j...@j...com.pl> napisał w wiadomości
    news:5ca1e182$0$497$65785112@news.neostrada.pl...
    > Przepraszam, że pytałem. Zalazłem z tyłu telewizora (mam trochę utrudniony
    > dostęp) 3 porty Euro, LAN i (chyba) HDMI.
    >
    > Teraz, jak rozumiem, muszę znalęźć na Youtube jak wysłać coś tym kablem
    > z WMP do telewizora. Mam nadzieję, że niczego nie zepsuję.:-)

    Ikonka połączenia laptopa z telewizorem przy pomocy kabla ma żółty wykrzyknik
    i dymek z napisem: Stan: Ograniczenie lub brak łączności, a po rozwinięciu:
    "Możesz nie mieć dostępu do internetu lub niektórych zasobów sieciowych.
    Ten problem wystąpił ponieważ sieć nie przypisała adresu sieciowego do tego
    komputera".
    Po wybraniu szczegóły:
    Adres IP: 169.254.67.95 , Maska podsieci: 255.255.0.0
    Wygląda na to, że to połączenie jest traktowane jak próba połączenia z Internetem,
    chociaż "normalne" połączenie ( i ikonka) działa prawidłowo.

    Za mało wiem żeby robić takie rzeczy.:-(

    Pozdrawiam
    Jacek