  • Data: 2019-04-01 20:22:33
    Temat: Re: Szukam odtwarzacza DVD
    Od: "Jacek" <j...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:70e1aetg1pu8go02m4qod93j6f1mmqdk42@4ax.com...

    > PS. Jeżeli chcesz odtwarzacz napisy z plików srt, to odtwarzacz musiałby mieć
    > możliwość odtwarzania plików XVID.

    W podanym przeze mnie przykładowym odtwarzaczu na stronie:
    https://allegro.pl/oferta/odtwarzacz-dvd064s-emperor
    -5s-divx-napisy-usb-mp3-6672842001

    - w nazwie odtwarzacza jest podane: DIVX,

    - natomiast w opisie

    Kodowanie napisów: Odtwarzanie DVD/XviD z polskimi znakami .txt, .sub, .srt, .mpl

    Już się w tym gubię. Odtwarzacz powinien mieć Xvid czy DivX żeby wyświetlał napisy?

    Najprościej byoby kupić odtwarzacz DVD który ma "wszystko". Odtwarzacz BD nie jest
    mi potrzebny, bo takich płyt nie mam i raczej już nie będę miał.

    Jacek