  • Data: 2019-04-01 10:53:03
    Temat: Re: Szukam odtwarzacza DVD
    Od: "Jacek" <j...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał

    > To nie prościej przegrać płyty DVD na ten dysk i odtwarzać bez pośrednictwa
    > playerka DVD?
    Jak/czym przegrać płyty DVD na dysk tak żeby przepisały się także
    zsynchrinizowane napisy z możliwością ich włączania/wyłączania
    i wyboru pomiędzy np. angielskim i polskim?
    Jeśli znasz prosty sposób, to proszę podaj.

    > Przegraj płyty na dysk i odtwarzaj.
    > Dodatkowo postaw sobie Media Server na laptopie to i bez przegrywania
    > odtworzysz na TV.
    Jeszcze korzystam ze starego laptopa Lenovo R61. Na "codzień" używam
    Win XP Pro, ale na innym dysku SSD mam Win 10 Pro, na razie instalowany
    co 30 dni.
    Co w tej sytuacji powinienem zrobić?

    Nie upieram się przy kupnie odtwarzacza DVD, ale oglądanie filmów (fabularnych,
    seriali) na telewizorze byloby dużo wygodniejsze. Jeśli istnieje inny, prosty sposób,
    to chętnie zastosuję.

    P.S.
    1) Laptop nie ma wyjścia HDMI, tylko wyjście tradycyjne na zewnętrzny monitor.
    2) nie wiem czy telewizor ma wejście D-SUB, nie zostało wyszukane w danych
    technicznych, ale może źle szukam
    3) nie wiem czy telewizor ma DLNA, jak wyżej.
    Mogę ewentualnie zamieścić spis danych technicznych, ale to zajmie trochę miejsca.
    Mój telewizor to KDL43WD750 LED SONY.

    Pozdrawiam
    Jacek